تلقین شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی توطئه استکبار جهانی است

تلقین شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی توطئه استکبار جهانی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی تلقین شیعه هراسی و ایران هراسی را توطئه استکبار جهانی دانست که پیوسته توسط رسانه های جهانی به آن دامن زده می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امام جمعه خوی با توصیه نمازگزاران جمعه خوی به رعایت تقوی اظهار کرد: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) می فرمایند کسیکه تقوا را پیشه خود سازد سختی ها از او دور می شوند، تلخیها شیرین می گردد، دشواریها آسان می شود، رحمت الهی به سویش می آید و نعمتها بعد از فروکش شدن بسویش فوران می کند و خداوند در قرآن می فرماید، اگر مردمی که در شهرها و آبادیها زندگی می کنند ایمان می آوردند و تقوا پیشه می ساختند درهای برکات آسمان و زمین را بر آنها می گشودیم.

خطیب جمعه خوی با تسلیت 14 خرداد سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: وصیتنامه سیاسی الهی آن بزرگوار میراث جاودان و ماندگاری است در میان ملت وفادار ایران که مخاطب آن تمامی مسلمانان و ملل جهان در تمامی ادوار می باشد که لازم است در سر لوحه زندگی همه مسلمانان بویژه ملت انقلابی ایران قرار بگیرد.

وی با قرائت بخشهایی از توصیه های امام به ملت ایران، نمایندگان مجلس، دولت و نیروهای مسلح افزود: حضرت امام ره خطاب به روحانیت و مراجع تقلید می فرماید: وصیت می کنم که خود را از مسائل جامعه کنار نکشند و بی تفاوت نباشند و از سرنوشت مشروطیت عبرت بگیرند.

شکوری با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و امام زین العابدین(ع) و علمدار کربلا و روز پاسدار و جانباز گفت: پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی همانند قهرمانان حماسه کربلا در دوران غربت اسلام و مسلمانان نقش تاریخی آفریدند و به جمله معروف یا لیتنا کنا معک و فریاد هیهات منا الذله سرور آزادگان عینیت بخشیدند.

خطیب جمعه خوی با اشاره به سخنان مهم و سرنوشت ساز ولی امر مسلمین در روز مبعث رسول خدا(ص) گفت: شناخت حقیقی دشمنان امت اسلامی،کنار گذاشتن اختلافات طایفه ای و مذهبی ،تشکیل امت واحده اسلامی از جمله توصیه های رهبری بر جهان اسلام بود و در بخشی دیگر از سخنان خود شیعه هراسی و ایران هراسی و ایجاد اختلاف در میان مسلمانان را از جمله توطئه های استکبار بر شمرد که جهت حفاظت از اسرائیل صورت می گیرد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری کشور سوریه با تبیین توطئه های کشورهای غربی و اروپایی و بعضی از مرتجعان منطقه که علیه انتخابات مشغول کارشکنی هستند اظهار کرد: لکن همه آنان منتظر باشند که مردم انقلابی و مقاوم سوریه پاسخ کوبنده آنان را پای صندوقهای رأی می دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon