اعلام فرمول جدید قیمت خودرو در اولین جلسه شورای رقابت با تامین نظر وزارت صنعت

اعلام فرمول جدید قیمت خودرو در اولین جلسه شورای رقابت با تامین نظر وزارت صنعت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت با بیان اینکه این وزارتخانه نظر خود را درباره فرمول قیمتگذاری خودرو مطرح کرده است،گفت:فرمول جدید قیمت گذاری خودرو در اولین جلسه شورای رقابت اعلام می شود.

امیرحسین قناتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با دستور العمل جدید شرایط فروش خودرو که قرار بود ابلاغ شود، اظهار داشت: این موضوع نهایی شده است و به زودی توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندکان ابلاغ خواهد شد.

وی درباره قیمت خودرو و همفکری شورای رقابت با مسئولین وزارت صنعت جهت اعلام نهایی فرمول قیمتگذاری خودرو هم گفت: وزارت صنعت نظرات نهایی خود را به شورای رقابت ارائه نموده است و بر همین اساس در روزهای آتی در جلسه شورای رقابت فرمول جدید قیمت گذاری خودرو اعلام خواهد شد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: وزارت صنعت اطلاعات و آمار درخواستی شورای رقابت را ارسال نموده است اما در مجموع نمی‌توان نظر نهایی درباره افزایش یا کاهش قیمت خودرو را مطرح کنیم بلکه براساس فرمول جدید و با معیارهای خاص قیمت های جدید خودرو اعلام می شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه