چلسی با شکست ساندرلند به رده سوم جدول بازگشت


چلسی با شکست ساندرلند به رده سوم جدول بازگشت

خبرگزاری تسنیم: در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس تیم چلسی با غلبه بر ساندرلند به مکان سوم جدول رده بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در روز دوم از بازی‌های هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (یکشنبه) چهار دیدار برگزار شد. در مهمترین دیدار برگزارشده تیم چلسی در  ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف ساندرلند رفت که طی آن آبی‌پوشان لندنی با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمان خود به برتری رسیدند.

ساندرلند که به تازگی پائولو دی‌کانیو هدایت آن را به عهده گرفته است در این بازی ابتدا با گلی که سزار آزپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی در دقیقه 45 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد در نتیجه پیش افتاد ولی در ادامه متیو کیلگالون، مدافع 29 ساله ساندرلند به اشتباه دروازه خودی را گشود تا شاگردان رافائل بنیتس به بازی برگردند و 8 دقیقه بعد برانیسلاو ایوانوویچ دومین گل چلسی را به ثمر رساند. چلسی با این برد 58 امتیازی شد و بار دیگر به رده سوم جدول صعود کرد.

در دیدار دیگر فولام در حالی که اشکان دژاگه، هافبک ایرانی خود را  به دلیل مصدومیت زانو در اختیار نداشت در خانه نیوکاسل به میدان رفت. فولام در نهایت این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود واگذار کرد. تنها گل این مسابقه را پاپیس دمبا سیسه در دقیقه 3+90 به ثمر رساند.

- در دو دیدار دیگر نیز نتایج زیر رقم خورد:
* تاتنهام 2 - اورتون 2
گل‌ها: امانوئل آدبایور (1) و گیلفی سیگوردسن (87) برای تاتنهام و فیل جاگیلکا (15) و کوین میرالاس (53) برای اورتون

* کوئینز پارک رنجرز یک - ویگان اتلتیک یک
گل‌ها: لوئیچ رمی (85) برای رنجرز و شاون مالونی (4+90) برای ویگان
اخراج: بابی زامورا از رنجرز (21)

پیش از این دیدارها نیز لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه تساوی بدون گل مقابل وستهام متوقف شده بود.

هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس امشب (دوشنبه) با انجام دیدار حساس منچستریونایتد - منچسترسیتی به اتمام می‌رسد.

در حال حاضر منچستریونایتد با 75 امتیاز صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد و تیم‌های منچسترسیتی و چلسی به ترتیب با 62 و 58 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon