استکبار و ارتجاع در خاورمیانه در حال رسوا شدن هستند

استکبار و ارتجاع در خاورمیانه در حال رسوا شدن هستند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: روند رویدادهای خاورمیانه و ایفای نقش سیاسی مردم در تعدادی از کشورها سبب خواری استکبار غربی و قدرت‌های ارتجاعی منطقه شده و رسوایی زیادی برای این دو جریان در پی آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه،  حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار کرد: امیرمؤمنان(ع) می فرماید:ای مردم از خدایی بترسید که اگر بگویید می شنود و اگر چیزی در دل پنهان کنید میداند و بر مرگ پیشی گیرید که اگر از آن فرار کنید به شما می رسد و اگر او را فراموش کنید شما را فراموش نخواهد کرد.

خطیب جمعه خوی با اشاره به فضایل ماه شعبان گفت: رسول خدا(ص) این ماه را ماه خود معرفی فرموده در واقع این ماه مقدمه بر ماه رمضان است لذا نباید از ادعیه، اذکار و نمازهای مستحبی، استغفار، روزه، غسل و صدقه دادن در این ماه غفلت نمود بویژه از مناجات بسیار مهم شعبانیه نباید غافل شد.

شکوری با تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: در کتب سیره و مقاتل ادب،شجاعت،شهامت،تدبیر،بصیرت و غیرت دینی را از جمله ویژگیهای بارز آن حضرت برشمرده اند.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی در طول حوادث و اتفاقات مهم کشور در صحنه حضور فعال داشتند و عزت جمهوری اسلامی ایران را در میدانهای سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و علمی به جهانیان نشان داده اند و عملاً اثبات کرده اند که حضرت علی اکبر (ع) را الگوی خویش قرار داده اند.

شکوری با اشاره به سخنرانی مهم مقام معظم رهبری مدظله در سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به بخشهایی از سخنان ایشان اشاره کرد و گفت:کنجکاوی ملل جهان برای درک حقایق جمهوری اسلامی، تحلیل غلط دشمنان در مورد بیداری اسلامی، توطئه های متعدد استکبار علیه جمهوری اسلامی، ضرورت فهم مکتب امام خمینی (ره)، لزوم سپردن کارها به مردم، پرهیز از اختلاف، تنبلی و خود باختگی و معرفی مزاحمت‌های استکبار و ناتوانی در شناخت دشمن اصلی بعنوان دو چالش مهم از جمله موضوعاتی بودند که ولی امر مسلمین مورد تأکید قرار دادند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon