ارائه مدارک درباره مستند "من روحانی هستم" به دادستانی کل‌کشور


ارائه مدارک درباره مستند "من روحانی هستم" به دادستانی کل‌کشور

خبرگزاری تسنیم: معاونت حقوقی رییس‌جمهور گفت: دادستانی کل کشور درباره مستند "من روحانی هستم" مدارکی را از دفتر نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور دریافت کرده است.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، "الهام امین‌زاده" معاونت حقوقی رییس‌جمهور ، درباره اظهارات سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر اینکه دولت پیرامون مستند من روحانی هستم تا حالا گزارشی را به این قوه ارائه نداده است گفت: دادستان کل کشور تمامی مدارک و مبانی که به نظر ریاست‌جمهوری در این مستند خلاف واقع بوده و درباره اینکه تاریخ در این مستند به درستی بیان نشده به دادستانی کل کشور ارائه کرده است.

وی افزود: دادستانی کل کشور درباره این موضوع مدارکی را از دفتر نهاد ریاست‌جمهوری و  معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری دریافت کرده است.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور تصریح کرد: وقتی دادستانی کشور در حال رسیدگی به این موضوع است انتظار می‌رود که این پرونده مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

امین‌زاده در پاسخ به سوالی درباره زمان ارائه لایحه منشور حقوق شهروندی به مجلس شورای اسلامی گفت: انشاءالله با قرائت این منشور توسط رئیس‌جمهور آن را به مجلس ارائه خواهیم داد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon