عطایی: معروف بهترین پاسور دنیاست

عطایی: معروف بهترین پاسور دنیاست

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران سعید معروف را بهترین پاسور دنیا در مقطع کنونی می‌داند.

بهروز عطایی در مورد پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در هفته سوم لیگ جهانی والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم ملی ایران بعد از 2 شکست مقابل ایتالیا در هفته دوم لیگ جهانی با شرایط سختی وارد برزیل شد. بازیکنان ایران، بازی قابل قبولی مقابل ایتالیا ارائه نکردند و کیفیت لازم را نداشتند. کواچ هم به همین نتیجه رسید و با شناخت ظرفیت ملی‌پوشان، دست از تعویض‌های کلیشه‌ای برداشت و تغییراتی منطقی در تیمش انجام داد. او بازی را کنترل کرد و به ترکیب واقعی تیم رسید. همچنین با کار کردن روی ذهن بازیکنان، آنها را به بهترین شکل به زمین مسابقه فرستاد. 

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال کاله ادامه داد: معروف و موسوی در دیدار با ایتالیا عملکرد چندان خوبی نداشتند اما معروف در برزیل به عنوان یک کاپیتان واقعی و بزرگ‌تر تیم، همبازیان خود را کنترل می‌کرد. او در حال حاضر بهترین پاسور دنیاست. موسوی هم در برزیل پوست اندازی کرده بود و در کنار آرمین تشکری و شهرام محمودی،‌نمایش خیره کننده‌ای داشت. در نهایت هم ایران موفق شد ابرقدرت والیبال جهان را شکست دهد که تا حالا چنین نتیجه‌ای در تاریخ والیبال ایران رقم نخورده بود. 

عطایی در مورد اسلوبودان کواچ، سرمربی صرب تیم ملی خاطرنشان کرد: در مورد کواچ باید بر اساس منطق قضاوت کنیم. او مربی جوان و قابل قبولی است که در بالاترین سطح باشگاهی جهان مربیگری کرده است. در لیگ ایتالیا که توانمندی‌ها حرف اول را می‌زنند به هر کسی اعتماد نمی‌کنند. او در این شرایط تیم پروجا را نایب قهرمان جام حذفی و لیگ ایتالیا کرده است. کواچ فقط برای شناختن بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارد چون رساندن یک تیم خوب به جایگاه بهتر خیلی سخت است و زمان بیشتری را می‎‌طلبد. او تشنه موفقیت بوده و این به سود تیم ملی ایران و خودش است.

بهروز عطایی در مورد ترکیب بازیکنان سرعتی تیم کلی نیز گفت: ولاسکو در لیگ جهانی 2013، محمد موسوی و‌ آرمین تشکری را به عنوان بازیکنان اصلی و از عادل غلامی به عنوان ذخیره استفاده کرد. او در مسابقات قهرمانی آسیا در دبی جای عادل و آرمین را عوض کرد. کواچ هم در ایتالیا از تشکری استفاده نکرد و عادل غلامی را مقابل برزیل در ترکیب 12 نفره قرار نداد که نشان می‌دهد او هنوز صد در صد بازیکنانش را نمی‌شناسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon