خوش‌خبر: من به کواچ دلداری می‌دادم

خوش‌خبر: من به کواچ دلداری می‌دادم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: من بعد از هر باخت، درد و رنج را در صورت کواچ می‌دیدم و به او دلداری می‌دادم.

امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد سفر طولانی تیم ملی در لیگ جهانی والیبال به بلغارستان، صربستان، ایتالیا و سپس برزیل اظهار داشت: در سفرهای طولانی، کنترل اوضاع و آماده نگه داشتن تیم بسیار سخت می‌شود. در لیگ جهانی هر مسابقه برای خودش اهمیت خاصی دارد و بازیکنان باید طوری آماده باشند که بازی اول و آخر آنها در لیگ جهانی یکی باشد.

سرپرست تیم ملی ادامه داد: بازیکنان ایران در این 4 مسابقه فوق العاده بودند و نشان دادند که ظرفیت و تحمل آنها چقدر بالاست. شاید باور نکنید ولی این ملی‌پوشان بودند که در برخی لحظات به من کمک و در جاهایی که من کم می‎‌آوردم آنها مدیریت می‌کردند. همان طور که دیدید در بازی دوم با برزیل، بازیکنان کاملا شاداب و متفاوت با گذشته بودند. سلامتی و بدون حاشیه بودن تیم ملی از نقاط قوت ما در لیگ جهانی و در بازی با برزیل بود.

خوش‌خبر در مورد بازی با برزیل گفت: شرایط خیلی سختی داشتیم چون تمام آسیب‌دیدگی‌های کهنه بازیکنان به خاطر این سفر طولانی، نمایان شده بود. بچه‌ها در شرایط پرواز واقعا اذیت شدند. در این شرایط دکتر افروزی، پزشک تیم ملی برای بازیکنان سنگ تمام گذاشت و با این نتیجه‌ای که گرفتیم باید بگویم کاملا در کارش موفق بود.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: ما با 2 شکست در بازی‌هایی یک‌طرفه از ایتالیا به برزیل رفتیم. بازیکنان روحیه خوبی نداشتند و اگر تدابیر کادر فنی و همت بازیکنان نبود،‌ ممکن بود تیم از هم بپاشد. در اینجا باید به نقش موثر سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی و رابط بین من و بازیکنان اشاره کنم. او در لحظات مختلف با بازیکنان حرف می‌زد و فراتر از وظیفه خودش و حتی در حد یک سرپرست به من و تیم کمک کرد.

خوش‌خبر درباره همکاری با اسلوبودان کواچ هم گفت: او مربی بسیار باهوشی است به طوری که در روز نخستی که وارد بلغارستان شدیم نسبت به روزی که از برزیل وارد تهران شدیم، کاملا فرق کرده بود. او در این مدت شناخت خوبی از بچه‌ها به دست آورد و نشان داد که چقدر با شخصیت و مسئولیت‌پذیر است. من بعد از هر باخت، درد و رنج را در صورت کواچ می‌دیدم و به او دلداری می‌دادم. او معتقد بود که توان بازیکنانش در این حد نیست و حتما خودش ضعفی دارد که تیم ملی ایران می‌بازد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon