عرضه مواد اولیه پتروشیمی در بورس کالا به زودی افزایش می‌یابد

عرضه مواد اولیه پتروشیمی در بورس کالا به زودی افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مشکلات واحدهای تولیدی صنعت نساجی باعث شد تا وزیر صنعت، معدن و تجارت ترتیب برگزاری نشستی با حضور شرکت های پتروشیمی را بدهد که نتیجه این نشست افزایش عرضه مواد اولیه در بورس کالای ایران است.

محمد مروج رییس انجمن صنعت نساجی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اظهار نظر یکی از فعالان صنعت نساجی در خصوص معاملات بورس کالا گفت: روز سه شنبه این هفته نامه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر عرضه 10 هزار تنی مواد اولیه نساجی در بورس کالا به انجمن نساجی ارسال شد که به این ترتیب در انتظار رشد قابل توجه عرضه ها در بورس هستیم.
محمد مروج افزود: افرادی که افزایش عرضه ها در بورس کالا را بی‌ثمر عنوان می کنند و از عرضه های مستقیم میان پتروشیمی ها و واحدهای تولیدی سخن می گویند، بیشتر به دنبال شلوغ کاری و ایجاد جو منفی برعلیه بورس هستند که این افراد راه به جایی نخواهند برد.
رییس انجمن صنعت نساجی تاکید کرد: واحدهای تولیدی در صورت افزایش عرضه ها در بورس کالا به راحتی نیاز خود به مواد اولیه را تامین می کنند و انجمن نساجی با توجه به تجربیات طولانی مدت خود در بازار پتروشیمی، موافق تقویت معاملات بورس کالای ایران به عنوان شفاف ترین بازار کالایی موجود در کشور است.
انتهای پیام/

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه