افشای سند خیانت استاندار نینوی و تحویل شهر موصل به تروریست‌ها

افشای سند خیانت استاندار نینوی و تحویل شهر موصل به تروریست‌ها

خبرگزاری تسنیم: بسیاری از منابع خبری عرب زبان سندی را از خیانت استاندار نینوی منتشر کردند که در آن به همه دستور داده است تا در برابر تروریست‌ها مقاومت نکنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری عراق القانون،‌ بسیاری از منابع خبری عرب زبان سندی را از خیانت استاندار نینوی منتشر کردند که طی آن وی
به همه ادارات رسمی در این استان دستور داده است تا کلیه اسناد دولتی را سوزانده و در مقابل افرادی که آنان را مجاهدین خوانده است مقاومت نکنند.

متن دستور استاندار نینوی به شرح زیر است:
با توجه به شرایط بسیار سختی که استان در حال تجربه کردن آن است و باور ما به عدم توانایی ارتش در مقابله با مجاهدین، دستورات زیر باید در تمام ادارات دولتی در سطح استان اجرا گردد: ازبین بردن و سوزاندن تمامی قرارداد‌ها و اسنادی که حاوی امضای استاندار است.

هیچ‌یک از کارمندان و کارگران نباید با مجاهدان (تروریست‌های داعش) مقابله کرده و باید برای محافظت از جان‌ها و اموال به هر نحو ممکن فرار کنند.

کاستن از نگهبانی‌های شبانه برای محافظت از جان نیروهای وابسته در صورت سرپیچی فرد خاطی به شدیدترین نحو مجازات شده و از کار خود اخراج خواهد شد و یا به کمیته‌های تحقیق در استان ارجاع داده خواهد شد.

این درحالی است که محمود الصهیود یکی دیگر از نمایندگان ائتلاف دولت قانون اعلام کرده است که اسامه النجیفی صرئیسی پارلمان عراق و برادر او اثیل النجیفی مرتکب  خیانت شده و موصل را به تروریست‌های داعش تحویل داده‌اند، آنان آغوش خود را برای تروریسم باز کرده و فعالیت‌های ارتش در استان نینوی را نپذیرفته‌اند.

حمله نیروهای تروریستی داعش به استان نینوا و مرکز آن شهر موصل از شب دوشنبه آغاز شده و تروریستی کنترل اغلب نقاط این شهر را به دست گرفته‌اند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان