ائتلاف ملی عراق خواستار حمایت از ارتش برای مقابله با داعش شد

ائتلاف ملی عراق خواستار حمایت از ارتش برای مقابله با داعش شد

خبرگزاری تسنیم: ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه‌ای خواستار حمایت از ارتش برای مقابله با تروریسم و اشد مجازات برای فرماندهان نظامی که در مسؤولیت خود کوتاهی کرده‌اند، شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المسله، ائتلاف ملی عراق امروز چهارشنبه (21 خرداد) از مردم خواست همه به ارتش برای مقابله با تروریسم کمک کنند.

در این بیانیه آمده است که ائتلاف ملی عراق با تأکید بر حمایت خود از نیروهای امنیتی و نظامی در برخورد با گروه‌های تروریستی وابسته به داعش و القاعده از همه مردم عراق بویژه عشایر شجاع نینوا، صلاح الدین، و الانبار  می‌خواهد که برای حفظ وحدت عراق و جان مردم با ارتش و نیروهای امنیتی قهرمان عراق همکاری کنند.

ائتلاف ملی عراق همچنین خواستار اشد مجازات علیه آن دسته از فرماندهان نظامی شد که در عمل به وظایف خود در راه دفاع از وطن کوتاهی کرده و ضمن رها کردن تجهیزات و پایگاههای نظامی خود عقب نشینی کرده اند.

در این بیانیه همچنین آمده است که ائتلاف ملی عراق از تمامی گروه‌های عضو این ائتلاف می خواهد که نشست‌های مستمر و دائمی داشته باشند و به منظور  برای پیگیری تحولات اوضاع اتاق بحران تشکیل دهند.

ائتلاف ملی عراق همچنین از تمامی رهبران گروههای ملی خواست که که برای بررسی تازه ترین تحولات امنیتی نشستی ملی برگزار کنند و تصمیمات لازم که وحدت عراق و آینده آن را حفظ می کند، اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان