ابتکار به معضلات زیست محیطی شرکت فولاد مبارکه توجه کند

ابتکار به معضلات زیست محیطی شرکت فولاد مبارکه توجه کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مبارکه در تذکری خواستار لزوم توجه جدی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به معضلات زیست محیطی شرکت فولاد مبارکه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در صحن علنی مجلس قرائت کرد متن بخشی از این تذکرات بدین شرح است:

برومند نماینده پارس آباد به وزیر نفت در مورد علت عدم پاسخگویی مسئولان وزارت نفت به نامه نمایندگان مجلس و عدم پرداخت حقوق.

بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد به وزیر بهداشت در مورد نارضایتی شدید مردم از کمبود پزشک در اورژانس شهرستان دهدشت.

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به رئیس جمهور در خصوص علت عدم پرداخت هزینه درمانی جانبازان بازنشسته و شاغل.

موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزیر نیرو درمورد حل مشکل قطعی و کمبود آب آشامیدنی در روستاهای پیر، بکران به وزیر نیرو در مورد ضرورت جاری کردن آب در بستر زاینده رود.

سیدعلی طاهری نماینده گرگان، رضا صابری نماینده آزادشهر، عیسی امامی نماینده گرگان، سلیمان عباسی نماینده گنبد کاووس و عبدالکریم رجبی نماینده مینو دشت به رئیس جمهور در مورد تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان که محصولاتشان را به قیمت تضمینی به دولت تحویل دادند.

اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان به وزیر بهداشت با توجه به فوت یک شهروند در اندیکان دستور تجهیز بیمارستان شهرستان را برای دریافت خدمات بدهید.

علی ایرانپور نماینده مبارکه به رئیس جمهور درباره لزوم توجه جدی سازمان محیط زیست کشور به معضلات زیست محیطی شرکت فولاد مبارکه و به وزیر صنعت در خصوص لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران شرکت فولاد مبارکه.

ابراهیم کارخانه‌ای نمایندده مردم همدان به وزیر بهداشت درباره توجه جدی به لزوم برنامه ریزی هدفمند و رعایت موازین شرعی و اخلاقی در بیمارستان‌ها به ویژه سالی که به نام فرهنگ و اقتصاد مزین شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon