بسیج مردمی علیه تروریست‌ها در ذی‌قار؛ تشکیل گروه بحران در صلاح الدین

بسیج مردمی علیه تروریست‌ها در ذی‌قار؛ تشکیل گروه بحران در صلاح الدین

خبرگزاری تسنیم: استاندار ذی قار، اهالی این استان را به بسیج مردمی و حمایت داوطلبانه از کشور در برابر حملات تروریستی فراخواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری اخبار الناصریه، یحیی الناصری استاندار ذقی قار اهالی این استان را به بسیج مردمی و حمایت داوطلبانه از کشور در برابر حملات تروریستی فراخواند.

این در حالی است که تعدادی از اهالی شهر ناصریه از توابع ذی قار امروز در حمایت از ارتش عراق تظاهرات کردند.

الناصری که در این تظاهرات شرکت داشت، با صدور بیانیه‌ای، مردم مناطق مختلف استان ذی قار را به حمایت داوطلبانه از نیروهای ارتش فراخوانده و اظهار داشت: حملات وحشیانه، امروز بیش ازهر زمانی دیگری همبستگی و همکاری همه برای حمایت از نیروهای امنیتی عراق را ضروری ساخته است زیرا این نیروها نبرد شدیدی را با تروریست‌های داعش و القاعده آغاز کرده‌اند.

وی تاکید کرد که ما به توان تمام گروه‌های مردمی عراق از جمله عشایر برای حمایت از کشور ایمان داریم.

تشکیل گروه بحران در صلاح الدین

در این میان، احمد عبدالله الجبوری، استاندار صلاح الدین از تشکیل گروه بحران به منظور جلوگیری از نفوذ تروریست‌های داعش به سامراء خبر داد.

وی افزود: مسئولان محلی صلاح الدین و کمیته عالی که از بغداد عازم این استان شده‌اند، گروه بحران تشکیل داده‌اند تا از ورود تروریست‌ها به شهر مقدس سامراء جلوگیری کنند.

به گفته الجبوری، فرماندهی عملیات سامراء نیز به منظور جلوگیری از نفوذ مجدد تروریست‌ها به این شهر، اقدامات امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته‌اند.

این در حالی است که منابع خبری عراقی نیز از درگیری شدید بین ارتش عراق و داعش در ورودی شهر سامر خبر دادند.

نیروهای امنیتی عراق در ورودی شمالی شهر سامراء با تروریست‌های داعش درگیر شده‌اند.

مسئولان استان بابل عراق، عشایر این استان را به پیوستن داوطلبانه به نیروهای ارتش فراخواندند همچنین در سراسر این استان قانون فوق العاده اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت