امنیت پایدار ثمره فداکاری سربازان امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است

امنیت پایدار ثمره فداکاری سربازان امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: امنیت پایدار در ایران اسلامی ثمره فداکاری و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی با اشاره به دهه بهداشت و نکوداشت مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امام صادق(ع) می فرماید، بر شما باد رفتن به مساجد زیرا مساجد خانه های خدا در زمین هستند هر که پاک در آنها وارد شود خدا او را از گناهانش پاک گرداند و در زمره زایران خود قرار می دهد.

وی گفت: نظافت وسایل مساجد، برنامه ریزی صحیح،کنترل اذانها با اوقات شرعی، تبیین احکام و معارف الهی،کوتاه، مفید برگزار کردن برنامه ها و جذب جوانان به مسجد از رسالت های امناء، روحانی و نمازگزاران مساجد کشور است.

مذاهب و مکتبهای منحرف ریشه در برداشتهای غلط از دین دارند

خطیب جمعه خوی با اشاره به برخی از مذاهب منحرف کلامی،فقهی،عرفانی و فلسفی در طول تاریخ اظهار کرد: نوع این انحرافات و کج اندیشی ها ریشه در برداشت های غلط از مفاهیم دینی دارد که حتی در عصر خود پیامبر (ص) و ائمه (ع) نیز این برداشتهای غلط وجود داشته که مورد نکوهش و سرزنش آن بزرگواران قرار می گرفتند که نمونه های زیادی در این زمینه وجود دارد.اکنون استکبار جهانی و دشمنان اسلام و مسلمین در ترویج این قبیل مکتب ها نقش اساسی دارند.

سیره عملی امام عصر(عج) در حکومت جهانی خود

شکوری با تبریک خجسته میلاد حضرت ولی عصر(ع) با استناد به روایات سیره عملی شخصی و حکومتی آن بزرگوار را مورد بررسی و تحلیل قرار داد و گفت: احیا کردن کتاب و سنت،از میان بردن بدعتها ،نهراسیدن از ملامت ملامت گران،مشورت کردن با یاران خود،سخت گیری بر کارگزاران، مهربانی کردن با نیازمندان ،بی رغبتی نسبت به مادیات دنیا،نداشتن دربان و نگهبان، اجرا کردن حدود الهی، اجرای عدالت قضایی و اجتماعی از جمله سیره و روشهای حکومت جهانی آن بزرگوار است.

مردم مظلوم عراق قربانی توطئه مشترک استکبار و ارتجاع

خطیب جمعه خوی با اشاره به شرارت های اخیر گروه تکفیری داعش در کشور عراق در حمله به شهرها، منفجر ساختن مراکز دینی و اقتصادی، قتل عام مردم و حمله به حرمهای ائمه(ع)، دامن زدن به اختلاف قومی و مذهبی گفت: تمامی اینها ثمره توطئه مشترک کشورهای مرتجع منطقه و استکبار جهانی است که با خیانت بعضی از ارتشیان و برخی از گروه های سنی عراقی می باشد که میخواهند انتقام شکست خود در سوریه و انتخابات عراق را از مردم مظلوم این کشور بگیرند.

امنیت پایدار ثمره فداکاریهای سربازان گمنام

شکوری با تبریک سالروز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت یکی از علل گمنامی این عزیزان نوع رسالتها و مأموریتهای مجموعه وزارت اطلاعهات می باشد که امکان تشریح و بازگویی ندارند .

وی در ادامه تلاش برای حفظ وحدت و انسجام ملی، حفاظت از دستاوردهای انقلاب ،مبارزه با تروریسم،مقابله با توطئه های اختلاف افکنانه استکبار، مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی،کمک جدی بر کاهش آثار تحریم اقتصادی دشمنان ،شناسایی و مقابله با گروهها و اشخاص وابسته به دشمنان، نفوذ و ضربه زدن به شبکه ها و سیستمهای امنیتی و سرویسهای جاسوسی دشمنان، مبارزه با اختلاس،پولشویی، سودجویی، شرکتهای هرمی و اخلال گران اقتصادی ،اجتماعی و اخلاقی جامعه را از جمله عملکردهای موفق سربازان گمنام برشمرد و اظهار کرد: امنیت پایدار حاکم بر کشور از جمله ثمرات فداکاریهای سربازان گمنام است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon