قائمی: نباید مغرور شویم

قائمی: نباید مغرور شویم

خبرگزاری تسنیم: دریافت کننده گنبدی تیم ملی والیبال گفت: ما نباید از اینکه تمام تیم‌های برتر جهان را برده‌ایم، مغرور شویم و انگیزه‌مان افت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد قائمی درباره پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: بازی سنگینی بود چون برزیل تیم قدرتمندی است. خوشبختانه توانستیم در تهران به کمک تماشاگران بازی را ببریم. ما واقعا توانستیم همان مواردی را که کادر فنی در جلسه آنالیز به ما گوشزد کرده بود به ویژه در ست پنجم اجرا کنیم. امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد تا بتوانیم باز هم دل مردم را شاد کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ادامه داد: برزیل تیم قدرتمندی است و نمی‌توان گفت و نباید انتظار داشت که ما این تیم را 3 بر صفر ببریم. در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی که خودش را باور داشته باشد، می‌تواند برنده شود.

قائمی از حمایت مردم هم تشکر کرد و تاکید کرد: مردم همیشه و در هر شرایطی ما را حمایت کرده‌اند.

بازیکن شماره 5 تیم ملی والیبال در مورد دیدار دوم تیم ملی ایران و برزیل که عصر فردا (یک‌شنبه) برگزار می شود به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی بعدی، بازی سختی خواهد بود. ما باید این پیروزی را فراموش کنیم و با برنامه‌های جدید وارد زمین شویم. ما نباید از اینکه تمام تیم‌های برتر جهان را برده‌ایم، مغرور شویم و انگیزه ما افت کند. حالا توقعات از ما خیلی بالاتر رفته و به جا هم هست، بنابرین باید با قدرت به این روند ادامه دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon