چهارمین جلسه «سینما روایت» میزبان ۳ فیلم کوتاه

چهارمین جلسه «سینما روایت» میزبان 3 فیلم کوتاه

خبرگزاری تسنیم: چهارمین جلسه از برنامه «سینما روایت» به اکران فیلم‌های کوتاه «حنانه»، « دو سوی خط باریک» و « مرگ درجه ۳» اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حنانه فیلم کوتاهی به کارگردانی داریوش غذبانی که داستان تک تیر اندازی عراقی را روایت می کند که در کمین است تا رزمنده ایرانی را به شهادت برساند. او قصد دارد یک پرستار، یک رزمنده ، یک زن عرب و یک دختر بچه  ایرانی را به شهادت برساند که با مساله‌ای انسانی مواجه می‌شود. این فیلم تا به حال جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی به دست آورده است. این فیلم جایزه بهترین دستاورد فنی وهنری را از جشنواره رویش به دست آورد و در جشنواره فیلم بیلبائو نیز حضور داشت.

«دو سوی خط باریک»، به کارگردانی سمانه عالی زاده نیز داستان یک آپاراتچی سینما است که در انتظار فرزند خود که به جبهه رفته است به سر می برد و در حقیقت با فیلم هایی که از فرزندش به یادگار مانده است روزهای خود را سر می‌کند.

«مرگ درجه 3» اثری است از حامد علیزاده که توانست در جشنواره فیلم بسیج در چهار بخش برگزیده شود. این فیلم سومین فیلمی است که به نمایش در خواهد آمد، این فیلم محصول استان فارس و شهرستان کازرون است.

بعد از اکران این فیلم ها جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردان های فیلم ها برگزار خواهد شد.

چهارمین جلسه «سینما روایت» روز یک شنبه 25 خرداد ماه راس ساعت 18 در مجموعه فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب نبش بهار جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای ‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران