دفتر خبرگزاری تسنیم در استان گلستان افتتاح می‌شود

دفتر خبرگزاری تسنیم در استان گلستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر خبرگزاری تسنیم در استان گلستان از افتتاح دفتر خبرگزاری تسنیم در این استان و در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، وحید عرب احمدی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دفتر خبرگزاری تسنیم در استان گلستان به‌عنوان بیست و هشتمین دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در کشور، پنج‌شنبه 29 خرداد ماه امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این مراسم علما و فرهیختگان، استاندار گلستان و معاونان وی، مدیران ارشد خبرگزاری تسنیم، جمعی از نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از اصحاب رسانه‌ و نخبگان شرکت می‌کنند.

مدیر خبرگزاری تسنیم در گلستان خاطرنشان کرد: دیدار مدیران ارشد خبرگزاری تسنیم با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، از دیگر برنامه‌های افتتاحیه دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در گلستان است.

عرب احمدی تصریح کرد: از همه مسئولان اجرایی، فرهنگی، نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه‌، فرمانداران، شهرداران و دوست‌داران فرهنگ و هنر برای حضور در مراسم افتتاحیه دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در گلستان دعوت به عمل می‌آید.

وی افزود: مراسم افتتاحیه دفتر استانی خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در گلستان از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان برگزار می‌شود.

عرب احمدی، با بیان اینکه رسانه‌ها در صف مقدم جنگ نرم و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، افزود: خبرگزاری تسنیم با هدف فعالیت در این عرصه مقدس عزم خود را جزم کرده تا با ارائه الگویی جدید و اسلامی، سرباز این جبهه فرهنگی باشد.

وی افزود: خبرگزاری تسنیم، در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه و تشویق و ترغیب مسئولان به پیگیری منویات مقام معظم رهبری در راستای حل مشکلات مردم و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم استان گلستان تلاش می‌کند.

مدیر خبرگزاری تسنیم در گلستان تصریح کرد: انعکاس و پیگیری مشکلات مناطق مختلف استان گلستان در حوزه‌های مختلف در دستور کار این خبرگزاری قرار دارد.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon