رتبه نخست کمیته امداد سقز در اشتغال مددجویان کردستانی


رتبه نخست کمیته امداد سقز در اشتغال مددجویان کردستانی

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سقز در مقوله اشتغال و توانمندسازی مددجویان رتبه نخست را در استان کردستان کسب کرد.

فاروق محمودی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در سقز اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان سقز در مقوله اشتغال و توانمندسازی مددجویان رتبه نخست را در استان کردستان کسب کرد.

وی گفت: هم اکنون5800 خانوار به تعداد 13500 نفر در سقز تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سقز هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سقز با بیان اینکه، کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز  در زمینه اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش رتبه نخست را در استان به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: همچنین در زمینه درمان مددجویان نیز خدمات قابل توجهی طی سال گذشته انجام شده است.

وی گفت: در کنار خدمات درمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان در بحث جراحی‌های سنگین یکی از شرکت‌های خارج از استان به عنوان اسپانسر این شهرستان مساعدت‌های قابل توجهی را به جامعه هدف این نهاد ارائه کرده است.

محمودی، از حمایت این نهاد از 767 کودک یتیم در این شهرستان خبر داد و افزود: یک‌هزار و 362 حامی در کنار خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) از این ایتام حمایت می‌کنند.

به گفته وی، در سال 89 و 90، جمعاً 112 خانوار از مددجویان مستاجر زیرپوشش امداد با استفاده از اعتبارات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان و سایر منابع صاحب مسکن شدند و همچنین در سال 91، 54 خانوار و در سال 92، 16 خانوار از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) صاحب مسکن شدند.

مدیر کمیته امداد سقز تصریح کرد: مسکن 400 خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد هم در سطح روستاها طی سال‌های گذشته با استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی، بهسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد سقز در پایان با اشاره به رشد 300 درصدی درآمد صدقات از سال 89 تا سال 1392 اظهار کرد: 7497 صندوق خیریه در سطح شهرستان وجود دارد که درآمد صندوق صدقات در حال حاضر ماهانه بیش از 20 میلیون تومان است که در سرفصل‌های مختلف از جمله تسهیلات، درمان، مسکن، اشتغال و ابن‌سبیل هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon