هافبک بوسنی: فقط مسی می‌تواند مسی را مهار کند!


هافبک بوسنی: فقط مسی می‌تواند مسی را مهار کند!

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین بر این باور است که مهار مسی کار خیلی دشواری است و هر کسی از عهده این کار بر نمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هریس مدونجانین، هافبک تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین در پی شکست 2 بر یک این تیم مقابل آرژانتین با تمجید از زننده گل دوم آلبی‌سلسته گفت: مهار مسی غیرممکن است. تنها کسی که می‌تواند او را متوقف کند خود مسی است!

وی افزود: در حدود یک ساعت اولیه بازی مسی آرام بود و کار خیلی خاصی نکرد ولی او مسی است و در یک لحظه مناسب درست زمانی که تیم آرژانتین به او نیاز داشت کارش را انجام داد. مسی با گلی که به ثمر رساند کلاس بازی خود را نشان داد.

هافبک تیم قاضیان‌تپه‌اسپور ترکیه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم لیونل بتواند با آرژانتین به قهرمانی این دوره از رقابت‌های جام جهانی برسد. این تنها عنوانی است که مسی در بین کلکسیون افتخاراتش کم دارد. اگر مسی موفق به عملی کردن این رؤیایش شود تبدیل به بهترین بازیکن تمامی ادوار تاریخ فوتبال خواهد شد.

آرژانتین در دیدار بعدی خود به مصاف ایران می‌رود و بوسنی‌و‌هرزگوین هم در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف نیجریه خواهد رفت.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon