کمک ۱۳ میلیارد ریالی مردم به مراکز نیکوکاری چهارمحال و بختیاری

کمک 13 میلیارد ریالی مردم به مراکز نیکوکاری چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی نخستین مرکز نیکوکاری چهارمحال و بختیاری تاکنون مبلغ ۱۳ میلیارد ریال کمک های‌ نقدی و غیرنقدی مردمی از سوی این مراکز به نیازمندان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

ابوالقاسم رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به وجود 30 مرکز نیکوکاری فعال در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با راه اندازی 6 مرکز نیکوکاری تا پایان تیرماه امسال، تعداد این مراکز به 36 مرکز در سطح شهرستان‌های 9 گانه این استان می‌رسد.

وی با بیان اینکه اولین مرکز نیکوکاری این استان در مهرماه سال گذشته در مسجد ابوالفضل شهرستان شهرکرد آغاز به کار نمود، افزود: تا پایان امسال 45 مرکز نیکوکاری در سطح این استان برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از راه اندازی مرکز نیکوکاری شهر نقنه واقع در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: این مرکز پنجمین مرکز نیکوکاری در شهرستان بروجن است که به همت مردم خیر این شهر آماده خدمات‌رسانی به نیازمندان است.

رستگار اولویت کاری امسال این نهاد را توانمندسازی خانواده‌های مددجو برشمرد و افزود: مراکز نیکوکاری با هدف شناسایی نیازمندان در محله‌ها، استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیران، کاهش محرومیت اجتماعی، ارتباط بین فقرا و اغنیا و ایجاد اشتغال و کارآفرینی در محله‌های این استان فعالیت می‌کنند.

وی این مراکز را حلقه اتصال بین محرومان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: در مراکز نیکوکاری با یاری خیران، کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از آغاز به کار نخستین مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری تاکنون مبلغ 13 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی از طریق این مراکز به نیازمندان این استان پرداخت شده است.

رستگار از برگزاری جلسات مشاوره در زمینه‌های حقوقی، خانوادگی و تربیتی در مراکز نیکوکاری چهارمحال و بختیاری خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسه‌های مشاوره دو روز در هفته توسط مشاوران افتخاری در رشته‌های حقوق و روانشناسی در مراکز نیکوکاری این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon