دو شرکت بزرگ نفتی انگلیسی و ایتالیایی در عراق باقی می‌مانند

دو شرکت بزرگ نفتی انگلیسی و ایتالیایی در عراق باقی می‌مانند

خبرگزاری تسنیم: دو شرکت بزرگ نفتی انگلیسی و ایتالیایی اوضاع عراق را برای فعالیت مناسب تشخیص دادند و اعلام کردند از این کشور خارج نمی شوند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسله؛ دو شرکت عظیم نفتی بین المللی به نام های " بی پی " انگلیسی و " انی " ایتالیایی اعلام کردند: اوضاع امنیتی عراق به ان اندازه هم که گفته می شود بحرانی نیست از این رو دو شرکت برای ادامه فعالیت و همکاری با شرکت های بزرگ نفتی عراقی به فعالیت خود در عراق ادامه خواهند داد.

این دو شرکت در ادامه افزودند: با موافقت کارکنان نفتی به این نتیجه رسیدیم که به فعالیت خود در عراق ادامه دهیم و اوضاع کنونی امنیتی عراق برای ادامه فعالیت های نفتی بسیار مناسب است.

مسئولان این دو شرکت غول عظیم نفتی بین المللی اروپایی افزودند: این دو شرکت در عراق فعالیت بسیار خوبی دارند و عملیات تروریستی مانع از ادامه فعالیت های نفتی نمی شوند.

هم اکنون شرکت بزرگ نفتی " بی پی " انگلیسی در حوزه عظیم نفتی الرمیله عراق به اتفاق یک شرکت چینی به فعالیت نفتی خود در جنوب بصره ادامه می دهند.

شرکت بزرگ نفتی " انی " ایتالیا هم که در عرصه نفت و گاز فعالیت می کند در این باره اعلام کرده است: این شرکت قصد ندارد کارکنانش را از عراق خارج کند، اما به صورت دقیق آخرین تحولات جاری در عراق را زیر نظر داریم.

یکی از مسئولان نفتی شرکت " انی " ایتالیا در این باره اعلام کرده است: در حال حاضر انی قصد ندارد کارکنانش را از عراق خارج کند، از این رو احتمال خروج از عراق فعلا بعید به نظر می رسد.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان