کاخ سفید: گفت‌وگوهای بیشتری با ایران پیرامون بحران عراق انجام نخواهد شد

کاخ سفید: گفت‌وگوهای بیشتری با ایران پیرامون بحران عراق انجام نخواهد شد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد در این دور از مذاکرات هسته‌ای در وین گفت‌وگوهای بیشتری با ایران پیرامون همکاری در بحران عراق انجام نخواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جی کارنی» سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت در این دور از مذاکرات هسته‌ای، گفت‌وگوهای بیشتری با ایران پیرامون همکاری در بحران عراق انجام نخواهد شد.

کارنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: «ممکن است رایزنی‌هایی در سطوح پایین‌تر وجود داشته باشد... اما ما انتظار نداریم که این موضوع بار دیگر در این دور از مذاکرات مطرح شود.»

پیشتر گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال همکاری نظامی ایران و آمریکا در عراق برای مقابله با گروه تکفیری موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات مطرح شده بود.

مقامات آمریکایی ضمن رد هر گونه همکاری نظامی با ایران در عراق اعلام کردند گفت‌وگوهایی در حاشیه پنجمین دور مذاکرات هسته‌ای وین با مقامات ایرانی درباره اوضاع عراق داشته‌اند.

دولت عراق از روز سه‌شنبه 20 خرداد ماه که نیروهای تکفیری داعش به آن حمله کرده‌اند دستخوش بحران امنیتی شده است. گزارش‌ها از عراق حاکی است شهرهای «تکریت» و «موصل» به تصرف تروریست‌ها درآمده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان