تولید بیش از ۱ میلیون تن محصول پلیمری در پتروشیمی شازند


تولید بیش از 1 میلیون تن محصول پلیمری در پتروشیمی شازند

خبرگزاری تسنیم: مدیر مجتمع پتروشیمی شازند گفت: مجتمع پتروشیمی شازند با وجو ۱۷ واحد با فرآیندی پویا و فعال در حال تولید سالانه ۱ میلیون و هشتصد هزار تن محصول پلیمری است.

محسن پورمحمد در حاشیه دیدار سفیر اندونزی در ایران از مجتمع پتروشیمی شازند در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شازند، کیفیت بالا و تنوع محصول این مجتمع پتروشیمی شازند را سبب شهرت آن در ایران و حتی دنیا دانست و اظهار کرد: مجتمع پتروشیمی شازند با تنوعی بالغ بر 30 نوع محصول شیمیایی با هزار و پانصد کارخانه داخلی در حال همکاری است.

وی افزود: این مجتمع درباره تصفیه پساب وضعیت مطلوبی دارد که تولید با کیفیت و سازگار با محیط زیست از ارزش های شرکت بوده که در این راستا چندین پروژه در دست داریم که مهم ترین آن کوره زباله سوز بودهکه حتی ضایعات بیمارستانی هم کاملا می سوزاند.

مدیرمجتمع پتروشیمی شازند با اشاره به اینکه محصولات مجتمع پتروشیمی شازند ابتدا در بورس عرضه شده و بعد از آن صادر می شود، گفت: محصولات این مجتمع به
کشورهای ترکیه، چین، هند، افغانستان ، اسیای میانه و در سال های قبل از تحریم به کشورهای اروپایی صادر می شد.

پورمحمد تصریح کرد: با توجه به استاندارهای تولیدی و با توجه به قوانین بیش از 40 درصد از محصولات این مجتمع محصوالات صادراتی به شمار می روند که صادر می شود.

وی افزود: مجتمع پتروشیمی شازند از هیچ منبع خارجی استفاده نمی کند بطوریکه حتی منبع برق هم تولید می کند و در قسمت های جانبی نیز هوا، بخار، گاز و سوخت نیز از تولیدات خود شرکت است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon