جلیلی: مقام معظم رهبری در جزئیات مذاکرات هسته‌ای وارد نمی‌شوند


جلیلی: مقام معظم رهبری در جزئیات مذاکرات هسته‌ای وارد نمی‌شوند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در کرمان گفت: مقام معظم رهبری کف و سقف اختیارات دولت در مذاکرات هسته‌ای را مشخص کرده‌ا‌ند و در جزئیات این مذاکرات وارد نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از کرمان، سعید جلیلی شامگاه چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ با اساتید حوزه و طلاب دینی کرمان، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره برای کارگزاران نظام کف و سقف‌هایی مشخص می‌کنند، اظهار کرد: در مسیر مذاکرات هسته‌ای نیز حد و حدودی برای تیم مذاکره کننده مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت‌ها متناسب با نوع نگاه و سلیقه‌شان در بین این کف و سقف پرواز می‌کنند، افزود: ممکن است برخی‌ها از این کف و سقف خارج شوند که رهبری با رهنمودهای خودشان آنها را هدایت می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در 12 آبان سال گذشته فرمودند من در جزئیات مذاکرات وارد نمی‌شوم، گفت: طبق نظر معظم له، باید دولت دو اصل را مدنظر قرار دهد که اصل اول عدم عقب نشینی از حقوق ملت و دوم ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان در مذاکرات هسته‌ای است.

جلیلی با تاکید بر اینکه طبق سفارش مقام معظم رهبری باید همه در راستای پیشرفت کشور تلاش کنند، تصریح کرد: نباید به هر بهانه‌ای فرصت‌ها را از دست داد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس از عدم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گلایه داشتند، اظهار کرد: معظم له در این دیدار فرمودند اقتصاد مقاومتی مورد تایید همه کارگزاران نظام است، اما در روند اجرایی شدن با تاخیر مواجه است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید به یک مطالبه ملی تبدیل شود، گفت: طبق قرمایش مقام معظم رهبری می‌توان تحریم‌ها و مشکلات کشور را با ظرفیت‌های داخلی حل کرد.

جلیلی با تاکید بر اینکه رسانه‌های غرب با تمام توان علیه جمهوری اسلامی ایران جریان‌سازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های استکباری با سیاه‌نمایی، زیاده‌خواهی‌های خود را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon