اگر نیازی به کمک مجلس برای توسعه پارس‌جنوبی باشد منظور خواهیم کرد

اگر نیازی به کمک مجلس برای توسعه پارس‌جنوبی باشد منظور خواهیم کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فاز ۱۲ پارس‌جنوبی گفت: اگر نیازی به کمک مجلس برای توسعه پارس جنوبی باشد، منظور خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم اعزامی به عسلویه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فازهای پارس‌جنوبی پس از ورود به فاز 12 آن در جمع خبرنگاران، پروژه پارس‌جنوبی را از پروژه‌های مهم کشور دانست و گفت: پروژه پارس‌جنوبی سال‌هاست که دنبال می‌شود و به‌روش‌های مختلف در آن سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز بنا شد تا از نزدیک پیشرفت‌ها را ببینیم و ارزیابی کنیم که در کدام قسمت‌ها مشکل وجود دارد و چطور می‌توان به حل این مشکلات کمک کرد تا هرچه سریع‌تر فازهای پارس‌جنوبی راه بیفتند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ابتدای بازدید هستیم و اجازه دهید تا آخر ببینیم که کار پیشرفت پارس‌جنوبی چگونه پیش رفته است.

لاریجانی در مورد کمک‌های مجلس برای توسعه پارس‌جنوبی، گفت: در بودجه سال 93 تمهیدات خوبی برای کمک به فعالیت‌های وزارت نفت در نظر گرفته شد که از این امکان بتواند پروژه‌های پارس‌جنوبی را فعال کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌ای که امروز خواهیم داشت اگر مشاهده کنیم که به کمکی نیاز است و لازم باشد اقدام دیگری صورت گیرد، در مجلس منظور خواهیم کرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon