بیش از ۹۵ درصد مناطق شمالی استان بابل امن اعلام شد

بیش از 95 درصد مناطق شمالی استان بابل امن اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای استان بابل، روز پنجشنبه، اعلام کرد امنیت در مناطق شمالی این استان به میزان ۹۵ درصد برقرار شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «سومریه نیوز»، «رعد الجبوری» رئیس شورای استان بابل اعلام کرد «مناطق شمالی بابل تا حدود 95 درصد امن است. براساس اطلاعات موجود، نیروهای امنیتی با کمک همه داوطلبان حملات پیش‌دستانه‌ای را علیه مخفیگاه‌های گروه داعش صورت می‌دهند.»

الجبوری افزود: «نیروهای امنیتی آموزش گروه جدید داوطلبان را به پایان رسانده‌اند. تعداد داوطلبان آموزش دیده که بیشتر از 60 هزار نفر است که دستگاه‌های امنیتی، دولت محلی، کمیته‌های امنیتی و روسای یگان‌هایهای اداری این استان به آموزش داوطلبان نظارت می‌کنند. این داوطلبان در حال حاضر آماده مبارزه با تروریسم در سرتاسر عراق هستند.»

الجبوری اضافه کرد: «دولت محلی در بابل به هیچ‌یک از طرف‌ها اجازه نمی‌دهد خارج از پوشش دولت یا دستگاه‌های امنیتی اقدام به تسلیح و آموزش داوطلبان کند.»

بر اساس این گزارش، مرجعیت دینی در تاریخ 13 ژوئن گدشته کسانی را که قادر به حمل سلاح و مبارزه با «تروریست‌ها» باشند، به پیوستن به صفوف نیروهای امنیتی دعوت کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان