شیوع گسترده بیماری­‌های جنسی در بین اعضای داعش و جبهه النصره

شیوع گسترده بیماری­‌های جنسی در بین اعضای داعش و جبهه النصره

خبرگزاری تسنیم: یک پزشک متخصص در بیمارستان مدیکال باراک ترکیه تاکید کرد که بیماری­‌های جنسی در بین اعضای داعش و جبهه النصره به میزان زیادی شیوع پیدا کرده است.

به گزارش گروه بین‌­الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، دکتر باران یولماز متخصص بیمارستان مدیکال باراک در شهر قازیان تب ترکیه تاکید کرد که بیماری‌های جنسی در سطح گسترده­ای بین اعضای دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) و جبهه النصره شیوع پیدا کرده است.

وی با ارائه گزارشی در این خصوص به مدیریت بیمارستان اعلام کرد که در چهار روز گذشته با معاینه مجروحانی که در جنگ در شمال عراق و سوریه زخمی شده و در این بیمارستان بستری شدند، دریافت که 70درصد آنان به بیماری‌های جنسی مبتلا هستند. در گزارش وی آمده است که 30 درصد این افراد نیز ایدز دارند.

لزوم قرنطنیه مجروحان داعش و النصره

یولماز از مدیریت بیمارستان درخواست کرد که قرنطینه شدیدی را در خصوص مجروحان مزبور در نظر بگیرد و از پذیرش مجروحان در این بیمارستان خودداری کند زیرا بیم آن می­‌رود که شیوع  بیماری واگیر دار، فاجعه‌ای ایجاد کند که قابل کنترل نباشد.

در همین ارتباط، سه پرستار در بیمارستان مدیکال باراک اعلام کردند که از سوی نیروهای جبهبه النصره که در این بیمارستان بستری بودند، مورد تجاوز قرار گرفتند و در این خصوص به مدیریت بیمارستان شکایت کردند اما این مرجع فقط به انتقال آنان به بیمارستان آدنا اکتفا کرده و هیچ­گونه اظهارنظری در این خصوص نداشته و موضعی نیز اتخاذ نکرد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان