رکاب زنان تور بین المللی آذربایجان وارد مشگین شهر شدند


رکاب زنان تور بین المللی آذربایجان وارد مشگین شهر شدند

خبرگزاری تسنیم: در چهارمین مرحله از بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان، رکاب زنان این تور وارد مشگین شهر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز در منطقه گردشگری قینرجه مشگین شهر برگزار شد، رکاب زنان داخلی و خارج از کشور بعد از پیمودن 186 کیلومتر مسیر کلیبر تا مشگین شهر در منطقه گردشگری آبگرم قینرجه به خط پایان رسیدند تا مهیای آخرین مرحله این تور نیمه حرفه ای باشند.

دوچرخه سواران تور بین المللی آذربایجان که با استقبال گرم مردم مشگین شهر رو به رو شده بودند بعد از حضور در مشگین شهر و آشنا شدن با ظرفیت های گردشگری این منطقه قرار است عصر امروز به شهر سرعین انتقال داده شوند تا خود را مهیای برگزاری آخرین دور تور بین المللی آذربایجان کنند.

این تور که برای نخستین بار به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود، با حضور 260 رکاب زن از 13 کشور جهان در شهرهای مختلف آذربایجان برگزار شده و مرحله پایانی این تور نیز فردا صبح در مسیر سرعین تا تبریز برگزار می شود تا رکاب زنان برتر این دوره از رقابت ها معرفی شده و کاپ طلایی این تور بین المللی را دریافت کنند.

فرماندار مشگین در استقبال از دوچرخه سواران و شرکت کنندگان در این رقابت بین المللی گفت: مشگین شهر دارای جاذبه های بسیار زیاد گردشگری است که از آبگرم‌های منحصر به فرد آن گرفته تا دامنه سبلان و ابنیه های تاریخی و مواریث فرهنگی همه گویای تاریخ کهن این منطقه است.

ابراهیم امامی اظهار کرد: ما امسال محل پایانی مسابقه را منطقه آبگرم قینرجه پیش بینی کردیم تا امکان آشنایی بیشتر رکاب زنان با ظرفیت های گردشگری این منطقه فراهم آید که کمیته استقبال از این رقابت ها نیز در مسیرهای تعیین شده منتهی به محل پایانی از جمله میدان نماز، سبلان و دادگستری این شهر و خیابان های اطراف نظم ترافیکی برقرار کردند تا مشکلی را در این زمینه شاهد و ناظر نباشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon