داعشی‌های بعثی زیر گام‌های زائران امام حسین(ع) +عکس

داعشی‌های بعثی زیر گام‌های زائران امام حسین(ع) +عکس

خبرگزاری تسنیم: در ورودی های کربلا و خیابان‌های اصلی آن تابلوهای زمینی حک شده است که در آن داعش، بعث و همپیمانان آنها زیر گام‌های زائران امام حسین(ع) و برادر بزرگوار ایشان حضرت ابو الفضل العباس(ع) قرار داده شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه النهرین، منابع عراقی اعلام کردند: در  ورودی های کربلا و خیابان های اصلی آن تابلوهای تصویری به همراه نوشته هاای داعش و بعث منحل نقش بسته شده است که داعش و بعث و القاعده را زیر گام های کربلایی ها و زائران امام حسین(ع) و برادرش حضرت عباس(ع) قرار داده است.

ابو احمد یکی از شهروندان کربلا هنگام عبور از روی این تابلوی زمینی گفت: داعش، بعث منحل و خائنان و حامیان خارجی آنها را زیر پا می گذاریم و سرنوشت آنها نابودی است.

یکی دیگر از شهروندان کربلایی بیان کرد: داعش و حامیان و همپیمانان آن خیال ورود به این شهر مقدس را به گور خواهند برد زیرا این شهر مظهر ایستادگی در برابر ظلم و ظالمان و جایگاه همه آزادگان جهان است.

محمد یکی دیگر از شهروندان کربلایی گفت: همانظور که سرور و سالار ما امام حسین(ع) هیهات منا الذله سر داد ما نیز لذت نخواهیم پذیرفت و این تابلوها سرنوشت آنها در صورتی که در مخیله خود فکر نفوذ به کربلا را داشته باشند است و سرنوشت آنها جهنم است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان