ارائه لایحه حمایت از تولید ملی به مجلس تا یک ماه آینده

ارائه لایحه حمایت از تولید ملی به مجلس تا یک ماه آینده

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه حمایت از تولید ملی از سوی دولت به مجلس تا یک ماه آینده خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه لایحه حمایت از تولید ملی به‌زودی در دولت تصویب و به مجلس ارائه خواهد شد، گفت: لایحه 42ماده‌ای حمایت از تولید ملی به‌زودی از دولت ارجاع و در مجلس اعلام وصول می‌شود تا به این ترتیب بتوانیم در تابستان امسال در مورد بندهایی که می‌تواند در موضوعات مختلف در بحث حمایت از تولید ملی کمک کند، جمع‌بندی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجلس در موضوع حمایت از تولید ملی جلسات متعددی در کمیسیون ویژه آن داشته است، افزود: بخش‌های یکسان و مشابهی بین مجلس و دولت در زمینه این لایحه وجود دارد که نمایندگان برای ارتقا، در سال گذشته آن را به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ارجاع دادند.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، تسویه مطالبات پیمانکاران و طلبکاران دولت را یکی از موضوعات اصلی لایحه حمایت از تولید ملی که توسط دولت در حال تدوین است دانست و تصریح کرد: شفافیت بودجه و عدم تورم در بودجه و موضوعات مربوط به آن یکی دیگر از مباحث مهمی است که در این لایحه مدنظر قرار گرفته است.

پورابراهیمی با بیان اینکه افزایش سرمایه بانک‌ها و تصمیم‌گیری در این زمینه از موارد مهمی است که در لایحه دولت مدنظر قرار گرفته، تأکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌‌های این لایحه معافیت‌های مالیاتی و جذابیت برای افزایش ارتقای سطح تولید در اقتصاد کشور است که در این زمینه در جریان بررسی لایحه مالیات‌های مستقیم، در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لایحه حمایت از تولید ملی احتمالاً تا یک ماه آینده از دولت به مجلس ارائه و در مجلس اعلام وصول می‌شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
triboon