آقازاده‌ها در برزیل


آقازاده‌ها در برزیل

خبرگزاری تسنیم: سایت انتخاب از حضور «آقازاده‌ها» در کاروان همراه تیم ملی فوتبال به جام جهانی خبر داد.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر خود نوشت:


آقازاده‌ها در برزیل!
  خبر اول این که سایت انتخاب از حضور «آقازاده‌های مدیران ارشد صدا و سیما» در کاروان همراه تیم ملی فوتبال به جام جهانی خبر داد. این سایت به غیبت هنرمندانی که قرار بود حامی تیم فوتبال در بازی‌های ایران باشند اشاره کرد و در مطلبی با عنوان «یار دوازدهمی‌ها لب ساحل چه می‌کنند؟» نوشت: «اگرچه هنرمندان در قالب کاروان یار دوازدهم و به صورت گروهی به برزیل اعزام شدند، اما به فاصله کمتر از دو روز بسیاری از نفرات از گروه منفک شدند و صندلی‌های خالی اتوبوس حامل کاروان کاملاً به چشم می‌آمد»!

 


ناگفته‌های هیلاری از مذاکره محرمانه با ایران
  خبر دیگر این که «هیلاری کلینتون» در کتاب خود مدعی شده، وی با میانجیگری «سلطان قابوس» پادشاه عمان، نقش کلیدی در فراهم کردن امکان مذاکرات میان ایران و امریکا ایفا کرده است. او در کتاب «انتخاب‌های دشوار» به نقش مهم «جیک سولیوان» مشاور ارشد خود نیز اشاره کرده و در این باره می‌افزاید: «سولیوان به دستور کلینتون در جولای 2001 میلادی برای دیدار با مقام‌های ایرانی راهی عمان شد.»

 


رایزنی نماینده اعتماد ملی با خاتمی
  شنیدیم که اصلاح طلبان برای تشکیل جبهه واحد با «سید محمد خاتمی» ملاقات کردند. «مجید محتشمی» سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان به تدبیر خبر داد: «رسول منتجب نیا(قائم مقام حزب اعتماد ملی) دو جلسه با محوریت تشکیل جبهه واحد اصلاح‌طلبی با آقای خاتمی داشته‌اند و منتظر پاسخ آقای خاتمی در این مورد هستند.»

 


حکم دادگاه مدیر ارشد دولت قبل صادر نشده
  با خبر شدیم که حکم دادگاه (م. ر) مدیر ارشد دولت قبل هنوز صادر نشده است. «محسن افتخاری» سرپرست دادگاه کیفری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایران مبنی بر این که «چرا حکم مدیر ارشد دولت قبل که اخیراً محاکمه شده، ابلاغ نشده است» گفت: «هنوز قاضی پرونده حکم نداده است.»

 

دردسرهای دارایی‌های پراکنده بابک زنجانی
  خبر رسیده که رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دارایی‌های بابک زنجانی در خارج از کشور پراکنده است، از این رو تعیین اموالش به زمان و پیگیری‌های بیشتری نیاز دارد. «محمدعلی پورمختار» به ایرنا گفت: «گروه‌های مختلفی برای پیگیری، شناسایی و برگرداندن اموال او به خارج از کشور سفر کرده‌اند. همچنین افراد بسیاری در خارج از کشور شرکای زنجانی هستند که باید شناسایی شوند.»

 

تجمع برخی بازنشستگان اصفهانی و کرمانی
  یک خبر دیگر این که جمعی از بازنشستگان شرکت های زغال سنگ و فولاد اصفهان و کرمان با تجمع در مقابل مجلس، خواستار رفع مشکل پرداخت حقوق بازنشستگی خود شدند. به گزارش ایرنا، این بازنشستگان خواستار دریافت بموقع حقوق خود هستند.

 

آمار ایرانیان زندانی در جهان
  دست آخر این که بر اساس آمار تا آبان‌ماه سال گذشته، 3300 نفر از ایرانیان به جرم قاچاق مواد مخدر، ورود غیرمجاز و... در زندان‌های خارج کشور هستند. به گزارش ایسنا 459 ایرانی در ترکیه، 280 نفر در امارات متحده عربی، 243 نفر در ترکمنستان، 242 نفر در مالزی، 223 نفر در ژاپن، 236 نفر در عراق، 230 نفر درآذربایجان، 224 نفر در کویت، 172 نفر در تایلند، 100 نفر در اندونزی، 90 نفر در یونان، 81 نفر در قطر، 70 نفر در امریکا، 52 نفر در افغانستان، 40 نفر در ایتالیا، 25 نفر در عمان، 22 نفر در عربستان، 20 نفر در گرجستان و 17 نفر در ارمنستان در زندان به‌سر می‌برند.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon