«سپید جامگان» مستندی درباره پزشکان دفاع مقدس

«سپید جامگان» مستندی درباره پزشکان دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم: قدمی، تهیه کننده و کارگردان «سپید جامگان» گفت: این مستند که اکنون در مرحله تحقیق و نگارش قرار دارد، اواخر ماه مبارک رمضان در تهران کلید می خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قدمی، تهیه‌کننده و کارگردان «سپید جامگان» گفت: این مستند که اکنون در مرحله تحقیق و نگارش قرار دارد، اواخر ماه مبارک رمضان در تهران کلید می‌خورد.

امین قدمی افزود: این مستند که در 7 قسمت 25 دقیقه‌ای به معرفی و بازخوانی خاطرات پزشکان دفاع مقدس می‌پردازد، همچنان در مرحله پیش تولید قرار دارد.

وی گفت: با همکاری مجتبی ذوقی در حال تحقیق و نگارش «سپید جامگان» هستم و کار تا پایان ماه مبارک رمضان وارد مرحله تولید می‌شود. به گفته این کارگردان تصویربرداری این مستند در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور انجام می‌گیرد.

مستند «سپید جامگان» کاری از گروه مستند شبکه دو سیماست، این مستند تلاشی برای تکریم پزشکان اخلاق‌گرا و متخصصی است که در طول جنگ تحمیل حضور فعالی داشته و اکنون با بهره گیری از تجارب پزشکی آن دوران خدمات قابل توجهی در حوزه پزشکی به مردم ارائه می‌کنند، پزشکانی متعهد و با احساس مسئولیت که امروز هم با عطوفت و مهارت در خدمت مردم هستند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این مستند از 31 شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس روی آنتن تلویزیون می‌رود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران