تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی کالاهای اساسی در نمایشگاه ضیافت همدان

تخفیف 5 تا 20 درصدی کالاهای اساسی در نمایشگاه ضیافت همدان

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از عرضه کالاهای اساسی مردم با تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی در نمایشگاه طرح ضیافت خبر داد و گفت: کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی برای ماه رمضان تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمیدرضا متین بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه طرح ضیافت از روز گذشته با 149 غرفه کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان آغاز کرده و تا 12 تیر ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی مردم از جمله مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر، روغن، حبوبات، شیرینی و فراورده های گوشتی با تخفیف پنج تا 20 درصد به مردم عرضه می شود و مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود در ماه مبارک رمضان نباشند.

متین با اشاره به اینکه در این نمایشگاه برخی کالاها با 40 درصد تخفیف نیز عرضه می شود، گفت: کالاهای تنظیم بازاری از جمله مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر در این نمایشگاه به اندازه کافی برای مردم عرضه شده و این کالاها نیز 20 درصد از قیمت بازار ارزان تر هستند.

وی تصریح کرد: 70 درصد غرفه های حاضر در این نمایشگاه از واحدهای تولیدکننده، نمایندگی تولید کنندگان و شرکت های پخش محصولات کارخانه ها هستند، همچنین از استان های گیلان، یزد، کرمان، کرمانشاه و شیراز در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان هدف از برپایی این نمایشگاه را تامین نیاز اقشار کم درآمد جامعه دانست و گفت: تنظیم بازار، تعدیل قیمت ها و تجمیع کالاها برای خرید آسان مردم از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه هرگز به دنبال مقابله با بازار نیستیم، گفت: وظیفه دولت تنظیم بازار است و نمی‌خواهد که به بازاریان و مجموعه اصناف زیانی وارد کند.

متین با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کالای قاچاقی در نمایشگاه وجود ندارد، تصریح کرد: کارشناسان بهداشت باید بازرسی های لازم خود را در نمایشگاه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با آن برخورد کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon