مقدم دوست فیلم نامه نویسی فیلم کوتاه، آموزش می‌دهد

مقدم دوست فیلم نامه نویسی فیلم کوتاه، آموزش می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: سمینارتخصصی آموزشی «فیلمنامه نویسی با محوریت فیلمنامه کوتاه» با حضور هادی مقدم دوست، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزویون، در موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سمینارتخصصی آموزشی «فیلمنامه نویسی با محوریت فیلمنامه کوتاه» با حضور هادی مقدم دوست  نویسنده و کارگردان سینما و تلویزویون، عصر چهارشنبه چهارم تیرماه در مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار می شود.

به گفته مجتبی امینی رئیس مرکز آموزش مؤسسه شهید آوینی، این سمینار از سلسله نشست های تخصصی و آموزشی مرکز آموزش مؤسسه شهید آوینی است که در تیرماه و مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش مؤسسه شهید آوینی با اشاره به اهمیت آموزش‌های کارگاه محور گفت: برگزاری این سلسله نشست های تخصصی  فرصتی مناسب برای بهره برداری هنرجویان از تجارب اساتید این رشته ها و آموختن نکاتی کلیدی است که پاسخ آن را در آموزش های آکادمیک وجود ندارد.

سمینار آموزشی «فیلمنامه نویسی با محوریت فیلمنامه کوتاه»، چهارشنبه، 4 تیرماه، ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی واقع در میدان تجریش، میدان قدس، خ شریعتی،کوچه سلیمان زاده برگزار خواهد شد.

در کارنامه هنری هادی مقدم دوست کارگردانی فیلم سینمایی «سربه مهر» و نویسندگی آثاری چون «بی پولی»، «آرایش غلیظ» و سریال «وضعیت سفید» دیده می‌شود.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران