هت‌تریک سوارز در گاز گرفتن + تصاویر

هت‌تریک سوارز در گاز گرفتن + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی اروگوئه در بازی با ایتالیا برای سومین بار در طول حرفه ورزشی‌اش اقدام به گاز گرفتن بازیکنان حریف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز سوارز مهاجم تیم ملی اروگوئه که پیش از این سابقه گاز گرفتن بازیکنان حریف را داشت در دیدار با ایتالیا هم به همین کار پرداخت و در صحنه‌ای که به‌همراه کیه‌لینی مترصد تصاحب توپ بودند، شانه او را گاز گرفت. مدافع ایتالیا هم هرچه سعی کرد تا با نشان دادن جای دندان‌های مهاجم اروگوئه داور را مجاب کند که به او کارت بدهد، نتیجه نداد. این سومین باری است که سوارز به چنین اقدامی دست می‌زند. وی در 2 بار قبل با محرومیت مواجه شده بود.

وی برای اولین بار و زمانی که در تیم آژاکس هلند بازی می‌کرد در بازی مقابل آیندهوون، عثمان باخال، بازیکن حریف را گاز گرفت و از سوی فدراسیون فوتبال هلند برای 7 جلسه از همراهی تیمش محروم شد. سوارز پس از آن  و در لیگ برتر انگلیس در بازی لیورپول و چلسی همین کار را روی ایوانویچ تکرار کرد که از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای 10 جلسه محروم شد.

اما مهاجم تیم ملی اروگوئه که پس از این اتفاقات قول داده بود تا چنین اقداماتی را تکرار نکند، دوباره در بازی با ایتالیا در جام جهانی برزیل اقدام به گاز گرفتن کیه‌لینی، مدافع حریف کرد که احتمال دارد با محرومیت از سوی فیفا مواجه شود.

تصاویر اقدام زشت سوارز در دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و اوروگوئه را ببینید.

 

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon