افتتاح ۲۹۵ کیلومتر راه جدید در محور خمینی‌شهر به شاهین‌شهر

افتتاح 295 کیلومتر راه جدید در محور خمینی‌شهر به شاهین‌شهر

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی گفت: افتتاح ۲۹۵ کیلومتر راه جدید با هزینه بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در استان اصفهان به آسایش و رفاه و ایمنی مردم استان کمک زیادی می‎کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمینی‎شهر، عباس آخوندی در مراسم افتتاح باند دوم جاده کمربندی خمینی‌شهر_شاهین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف من از سفر به استان اصفهان آشنائی و رفع مشکلات و بازدید از پروژه‎های مربوط به حوزه راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه در این سفر با اقشار مختلف از جمله مسئولان استان، پیمانکاران و مهندسان و دانشگاهیان حوزه راه و شهرسازی و نمایندگان  مردم  در مجلس ملاقات داریم، تصریح کرد: در این سفر آسفالت بیش از 500 کیلومتر راه‌های قدیمی و خط‌کشی بیش از 600 کیلومتر نصب علائم راه‌ها انجام شده در دولت یازدهم برای افزایش ایمنی راه‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده کمربندی خمینی‌شهر-شاهین‌شهر به صورت نمادین افتتاح و به بهره برداری می‌رسید، گفت: به صورت همزمان بیش از ا10 پروژه‌های راه شهرسازی استان افتتاح می‌شود.

وی درباره مشکلات مطرح توسط مسئولان شهرستان بیان کرد: روز گذشته با اعزام قائم مقام وزات راه و شهرسازی و بازدید از کلیه پروژه مورد نیاز، با استاندار اصفهان تصمیم گیری بسیار خوبی برای حل مشکلات پروژه مسکن مهر استان گرفته شد، تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک مشکلات بخش آماده سازی پروژه مسکن مهر استان، خدمات زیر بنائی، خدمات و اماکن فرهنگی و مذهبی مورد نیاز بررسی و حل شود.

آخوندی با اشاره به اینکه معافیت مالیات و بیمه تامین اجتماعی در بخش مسکن مهر در گذشته به تصویب هیئت دولت رسیده است، تصریح کرد: در صورت یکی از ادارات و نهادهای دولتی در این رویه خلافی داشته به مصوبه هیئت دولت عمل نکرده، دستور لازم برای حل مشکلات مربوطه از طریق استاندار اصفهان به صادر  می‌شود.

وی با اشاره به بودجه مورد نیاز برای احداث 2 پل رو گذر جاده کمربندی خمینی شهر گفت: تلاش می‌کنیم بودجه‌های مورد در کمیسیون 215 براورد هزینه وتامین اعتبار برای اجراء تخصیص می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره تکمیل بیمارستان منظریه خمینی شهر بیان کرد: من هیچ گونه وعده نمی‌توانیم برای تکمیل آن بدهم، در زمینه این پروژه بعد از بازید معاون وزارت شهرسازی به مردم اعلام گزراش می‌شود.

وی درباره مشکلات  بیست ساله شهرک منظریه خمینی شهر افزود: به نظر من این مشکل جدی محسوب نمی‌شود اختلافات به وجود آماده در شهرک منظریه خمینی شهر در مرکز استان و با محوریت استاندار اصفهان قابل حل است  مشکلات منظریه مشکلات جزءای است از طریق مرکز استان قابل رسیدگی است.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon