استاندار بابل: مناطق شمالی بابل تا جنوب فلوجه پاکسازی شده است

استاندار بابل: مناطق شمالی بابل تا جنوب فلوجه پاکسازی شده است

خبرگزاری تسنیم: استاندار بابل اعلام کرد مناطق شمالی این استان تا منطقه «العامریه» در جنوب فلوجه از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «سومریه نیوز»، «صادق مدلول السلطانی» استاندار بابل، روز جمعه در کنفرانس خبری ضمن اعلام پاکسازی مناطق شمالی این استان تا منطقه العامریه در جنوب فلوجه، افزود اردوگاهی نیز نزدیک مرزهای اداری با استان الانبار به منظور تامین امنیت آن تاسیس شده است.

السلطانی گفت: «نیروهای امنیتی در چند ساعت گذشته توانستند چند منزل مسکونی بمب گذاری شده را تخریب و 17 بمب کار گذاشته شده را خنثی کنند.»

استاندار بابل تأکید کرد «در پی درگیری با عناصر تروریستی گروه داعش در منطقه جرف الصخر (35 کیلومتری شمال حله) ده‌ها تن از این عناصر کشته شدند و مناطق شمالی بابل آزاد شد.»

السلطانی تأکید کرد «امنیت جاده‌های بین جرف الصخر و مناطق دیگر استان بابل برقرار شده است.»

به گفته این مقام دولتی عراق، درحال حاضر 1700 داوطلب در منطقه جرف الصخر در کنار نیروهای امنیتی مبارزه می‌کنند و تعداد داوطلبان در سراسر استان بابل به بیش از 27 هزار نفر می رسد که نیروهای امنیتی آنها را آموزش می‌دهند و تسلیح می‌کنند.

وی همچنین از تاسیس اردوگاهی ویژه نزدیک مرزهای اداری با استان الانبار خبر داد که نیروهایی از ارتش و داوطلبان با استقرار در آن از هرگونه نا امنی جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان