کمیته ویژه آب در استان البرز تشکیل می‌شود

کمیته ویژه آب در استان البرز تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار البرز از تشکیل کمیته ویژه آب در ۲ بخش شرب و کشاورزی به منظور رفع مشکلات آب در استان و شهرستان های اطراف آن خبر داد و گفت: با راه اندازی تصفیه خانه سیاهکلان تا نیمه تیرماه سالجاری مشکل آب شرب مردم کرج نیز رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سیدحمید طهایی در جریان بازدید از پکیج میان راهی تصفیه خانه آب سیاهکلان در محمود آباد اظهار کرد: به جهت حجم جمعیت استان البرز و وجود مزارع کشاورزی در این استان به زودی کمیته ویژه ای به منظور بررسی مشکلات آب در استان و شهرستان های پیرامونی در 2 بخش شرب و کشاورزی تشکیل می شود.

وی همچنین با اشاره به قول مساعد مسئولان آبفا جهت راه اندازی تصفیه خانه سیاهکلان تا نیمه تیرماه افزود: بهره برداری از این پروژه راهکاری جهت رفع مشکل آب شرب مردم کرج  است.

طهایی خاطرنشان کرد: در شرایطی که در شهر کرج نیاز به آب بیشتری داریم و بخشی از شبکه پاسخگوی نبوده و امکان برداشت وجود نداشت با راه اندازی این تصفیه خانه سهیمه استان قابل برداشت و بخشی از مسائل رفع می شود.

وی تصریح کرد: از آنجا که سراسر کشور با مشکل کم آبی مواجه است بنابراین ضرورت مصرف بهینه از سوی شهروندان امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در جریان این بازدید علاوه بر مسئولان آبفا، محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon