۶۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین فعالیت می‌کنند

600 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین فعالیت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۶۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین فعالیت می‌کنند.

عبدالقهار ناصحی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اینکه 18 هزار نفر در واحدهای تولیدی شهرک ها و نواحی صنعتی استان فعالیت می کنند، اظهار کرد: با بهره برداری از واحدهای درحال ساخت، تعداد اشتغال شهرک ها و نواحی صنعتی استان به 36  هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی درخصوص واحدهای درحال ساخت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: براساس قراردادهای عقد شده این شرکت با سرمایه گذاران، 516 واحد تولیدی نیز مراحل مختلف اجرا را  پشت سرمی گذارند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند.

ناصحی تصریح کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته برای واحدهای بهره برداری و فعال مستقر در شهرک های صنعتی استان تاکنون 11 هزار و 699 میلیارد ریال بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به تعداد واحدهای تولیدی شهرک ها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: شهرک صنعتی لیا با 287 واحد بیشترین تعداد واحدهای فعال را در بین شهرک های صنعتی استان به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: از این نظر شهرک صنعتی کاسپین با 122 واحد، دانسفهان با 42 واحد، حیدریه 40 واحد، خرمدشت 27 واحد، آوج 5 واحد و حکیمیه 3 واحد در  ردیف بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon