نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه‌های لرستان برگزار شود

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه‌های لرستان برگزار شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: یکی از اقداماتی که می تواند در نوع پوشش دانشجویان و عفاف و حجاب مؤثر باشد برگزاری نمایشگاه های مد ولباس در همه دانشگاه های استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمدرضا جعفری امروز در جلسه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در خرم آباد اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها اکنون فرصت مناسبی است تا با طرح ریزی و برنامه ریزی نسبت به وضع قوانین و آئین نامه های پوشش برای دانش آموزان و دانشجویان در راستای طرح عفاف و حجاب گام برداریم.

وی افزود: ما باید پس از طراحی این آئین نامه ها آن ها را در ابتدای مهر در مدارس و دانشگاه ها در قالب تابلوهای بزرگ نصب کنیم تا دانشجویان از این آئین نامه ها پیروی کنند.

جعفری تصریح کرد: همچنین در بحث کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها باید اهتمام ویژه ای قائل شد و کرسی هایی را با موضوع حجاب مصونیت است یا محدودیت و تفاوت پوش در ایران و غرب را برگزار کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان بیان کرد: سوق دادن پایان نامه های دانشجوئی به سمت و سوی بحث حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در صورتی امکان پذیر است که دانشجویانی در رشته های مرتبط با این موضوعات در حال تحصیل باشند.

وی اظهار کرد: چالش جدی که دانشگاه ها با آن مواجه هستند بحث حجاب و عفاف است که برگزاری نمایشگاه های مد و لبلس در سطح دانشگاه ها و ارائه تخفیفات دانشجوئی به آن ها در این زمینه می تواند بسیار مؤثر باشد.

جعفری افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و بیان نظرات دانشجویان در این کرسی ها سبب می شود تا آسیب شناسی جدی در زمینه مشکلات جوانان انجام شود و موانع و مشکلات جوانان برطرف شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon