ستاد امر به معروف شهرستان سرخس راه اندازی شده است

ستاد امر به معروف شهرستان سرخس راه اندازی شده است

خبرگزاری تسنیم: دادستان سرخس به فعال شدن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سرخس اشاره کرد و گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر قاطعانه پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر هستیم.

محمدتقی تمنانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرخس اظهار کرد: اصلی­‌ترین مسئله­‌ای که می­‌تواند از وقوع جرائم جلوگیری کند مسئله فرهنگ است.

دادستان سرخس افزود: مهم­ترین مرکز فرهنگی خانواده‌ها هستند و اگر خانواده‌ها کار فرهنگی انجام دهند جامعه نیز از وقوع جرم مصون خواهد ماند متأسفانه خانواده‌ها در حوزه فرهنگ کم ­کار هستند و به وظایفی که باید عمل کنند عمل نمی­‌کنند.

تمنانلو بیان کرد: خود خانواده‌ها باید به این نتیجه برسند که ماهواره ضرر دارد و خودشان آن را جمع کنند که این مسئله هم به حوزه فرهنگ مربوط می‌شود و باید در خانواده شکل بگیرد.

وی درباره اقدامات دستگاه قضا در پیشگیری از وقوع جرم گفت: در سال 92 طرحی را با عنوان طرح «قاضی به مدرسه» اجرا کردیم که در این طرح همکاران ما با حضور در مدارس روستاها و شهر مسائل مختلف را در حوزه قضائی به دانش آموزان، معلمان و مدیران آموزش می­‌دادند و تلاش ما بر این است که از سنین نوجوانی بتوانیم بسیاری از مسائل را به مردم خود آموزش دهیم و از وقوع جرائم جلوگیری کنیم.

دادستان سرخس به فعال شدن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سرخس اشاره و تصریح کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر قاطعانه پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر هستیم و با کسانی که علیه این افراد اقدام می‌کنند برخورد جدی می­‌کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon