تولید «قصه‌های مقاومت» تا سالگرد جنگ ۳۳ روزه به پایان می‌رسد

تولید «قصه‌های مقاومت» تا سالگرد جنگ 33 روزه به پایان می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: کلهر، کارگردان مجموعه مستند «قصه‌های مقاومت» با اشاره به پایان ۶۰ درصدی تدوین این فیلم گفت: قصد داریم تولید این مجموعه را تا سالگرد جنگ ۳۳ روزه در مردادماه به پایان برسانیم.

مجید کلهر، کارگردان مجموعه مستند «قصه‌های مقاومت» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پایان 60 درصدی تدوین این فیلم گفت: راف کات این مستند به پایان رسیده است. بعد از رسیدن به یک روایت درست در فیلم، صداگذاری و موسیقی انجام می‌شود. قصد داریم تولید این مجموعه را تا سالگرد جنگ 33 روزه در مردادماه به پایان برسانیم.

وی در مورد مجموعه مستند «قصه‌های مقاومت» اضافه کرد: این فیلم شامل 5 قصه مختلف در مورد جنگ 33 روزه لبنان است. 2 فیلم‌ از این مجموعه یک ساعتی و 3 فیلم دیگر 30 دقیقه‌ای است. قصه عملیات هلی‌برن کماندوهای ارتش اسرائیل در روستای «غندوریه» و قصه روستایی به نام «الطیبه» که مقاومت تاریخی آن از دوره حضور شهید چمران در آن تا جنگ 33 روزه ادامه داشته، بررسی می‌شود. این مجموعه 2 قسمتی بوده و هر قسمت آن یک ساعت است.

کارگردان مستند «قصه‌های مقاومت» اضافه کرد:‌ فیلم‌های نیم ساعته نیز در مورد شهر بعلبک و عملیات هلی‌برن ارتش اسرائیل در آنجا است، استفاده از 23 بمب یک‌تُنی برای تخریب 8 ساختمان مسکونی توسط اسرائیل و ماجراهای خانواده‌ای به سرپرستی حاج سهیل است.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: تهیه‌کننده «قصه‌های مقاومت» سلیم غفوری و مجری طرح آن موسسه فرهنگی میثاق است. این فیلم توسط امیر کیانی تدوین می‌شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران