نگارش فیلم‌نامه زندگی شهید چمران به قلم سید مهدی شجاعی پایان یافت

نگارش فیلم‌نامه زندگی شهید چمران به قلم سید مهدی شجاعی پایان یافت

خبرگزاری تسنیم: مراحل نگارش فیلمنامه زندگی شهید مصطفی چمران به قلم سیدمهدی شجاعی به اتمام رسیده است و این اثر در حال حاضر مراحل دریافت مجوز را طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، مراحل نگارش فیلمنامه زندگی شهید مصطفی چمران به قلم سیدمهدی شجاعی در قالب اثری با عنوان «مرد رؤیاها» به اتمام رسیده است. این اثر با توجه به نداشتن زندگی‌نامه مستند و متقن در خصوص زندگی این شهید بزرگوار برای تولید فیلم داستانی نوشته و منتشر می‌شود.

«مرد رؤیاها» که قرار است همانند دیگر آثار سیدمهدی شجاعی از سوی انتشارات نیستان به چاپ برسد، مراحل دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را طی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود به دلیل طولانی شدن دریافت مجوز این اثر به نمایشگاه نرسد، اما در طی یک سال جاری به چاپ خواهد رسید.

پیش از این مهدی چمران، برادر شهید چمران و رئیس بنیاد شهید چمران، از نگارش این اثر به قلم سیدمهدی شجاعی خبر داده بود. وی در جمع خبرنگاران گفته بود: در طول سال‌های اخیر فیلم، مستند و برنامه‌ای در خور شأن مصطفی چمران ساخته نشده است و باید هنرمندان و نویسندگان با توجه به سرمایه‌گذاری و اعتبارات خوبی که در سال جدید برای وزارت ارشاد مشخص شده است، برنامه‌هایی برای شناخت هر چه بیشتر شهید مصطفی چمران به نسل کنونی جامعه انجام دهند.

همچنین ابراهیم حاتمی‌کیا نیز به تازگی مراحل نهایی فیلمبرداری از فیلم «چمران» را به اتمام رسانده است. این فیلم مراحل تدوین و موسیقی را پشت سر می‌گذارد و در آن ماجرای زندگی شهید چمران در یک شب و دو روز از حضور ایشان در پاوه به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران