استفاده کاربردی از ظرفیت رسانه‌های محلی برای توسعه خوی

استفاده کاربردی از ظرفیت رسانه‌های محلی برای توسعه خوی

خبرگزاری تسنیم: فرماندار خوی گفت: ظرفیت‌های انتقادی رسانه‌ها که برخوردار از نقد عالمانه و منصفانه باشد در روند برنامه‌های توسعه خوی به خدمت گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حسین سیوانی اصل در جلسه هم اندیشی مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان خوی که در سالن اجلاس فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه وجودی این هم اندیشی این است که بقبولانیم که روابط عمومی ها و رسانه ها در متن جریانات هستند و در حاشیه نیستند.

وی افزود: هدف مهم مااز این نشست، فعال شدن ظرفیتهای و نظرات تمامی دستگاه های شهرستان خوی است و اینکه بتوانیم با مشارکت دهی همگانی برای نیل به اهداف نظام و استان و شهرستان است.

سیوانی اصل تصریح کرد: باید فعالیت و عملکرد دستگاه های اجرایی زیر ذره بین رسانه های جمعی و صاحبان اندیشه و قلم قرار بگیرد تا به شهرستان به سمت پویایی و تحرک برسد.

فرماندار خوی با برشمردن وظایف رسانه ها گفت: اصحاب رسانه رابط بین توده مردم و منعکس کننده درخواست ها و شکایات و نظرات مردم با دستگاه های دولتی هستند.

سیوانی اصل افزود: نقد عملکرد ادارات و مسئولان به دور از تخریب و با بیان نواقص و بهبود کیفی دیگر وظیفه مهم رسانه هاست.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در شهرستان خوی از رابطه خیلی ضعیفی برخوردار هستند در حالی که بایستی این دو همچون بال یک کبوتر به بازتاب عملکرد ادارات و بیان منطقی مشکلات بپردازند.

فرماندار خوی افزود: خبرنگاران و رسانه ها باید وضعیت و پتانسیل های خوی را بشناسند تابتوانند مسئولان را به چالش بکشند و مطالبات مردم را به گوش آنها برساند تا مشکلات و دردهای مردم مرتفع شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon