داروخانه بیماران خاص در خوی ایجاد شود

داروخانه بیماران خاص در خوی ایجاد شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان خوی خواستار ایجاد داروخانه بیماری‌های خاص شهرهای شمال استان آذربایجان غربی در خوی برای خدمات دهی مناسب به این بیماران شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حسین سیوانی اصل در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان خوی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی، مسئولان بهداشت و درمان خوی و  نماینده مردم خوی در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: توسعه امری جامع و مبتنی بر مسایل جامع یک کشور است که مبتنی بر مفهوم های فرهنگی، اقتصادی، انسانی، کمی و کیفی را شامل می‌شود و می توان گفت جامع نیازهای یک جامعه بشری در زیر مجموعه توسعه تعریف می‌شود.

وی گفت: بحث سلامت در مقوله توسعه نقشی اساسی و اصلی را برعهده دارد و جزء با برنامه ریزی علمی و دقیق نمی توان به این امر مهم و حیاتی دست یافت.

فرماندار خوی تصریح کرد: در این شهرستان با توسعه نامتوازن نسبت به مقوله بهداشت و درمان مواجه هستیم, پیشنهاد بنده به مسئولان استان این است که خوی به عنوان شهری در شمال استان و میاندوآب به عنوان شهری مرکزی در جنوب استان، محور توسعه در تمامی مقوله ها به ویژه در بحث بهداشت و درمان قرار بگیرد که با انجام این کار فشار بر مرکز استان هم کاهش می‌یابد.

سیوانی اصل تصریح کرد: این وضعیت نابسامان و خراب بهداشت و درمان خوی در شان مردم و شهر خوی نیست لذا تقاضا مندیم مشکلات درمانی و بهداشتی این شهر مرتفع شود.

فرماندار خوی گفت: پیشنهاد می‌شود داروخانه بیماری‌های خاص ویژه شمال استان در خوی ایجاد شود تا بیماران این نوع بیماری‌ها به جای حضور یافتن در ارومیه به خوی مراجعه کنند و به آنها خدمات رسانی شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon