گردهمایی سراسری نمایندگان شرکت مبنا در مشهدمقدس برگزار شد

گردهمایی سراسری نمایندگان شرکت مبنا در مشهدمقدس برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: گردهمایی سراسری سالانه نمایندگان شرکت مبنا با حضور نمایندگان این شرکت در سراسر کشور و مدیران پروژه های معتبر ساختمانی، تنی چند از مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان و اتاق بازرگانی ایران در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس و به نقل از روابط عمومی شرکت مبنا، رئیس گروه تخصصی تاسیسات مکانیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در این گردهمایی اظهار کرد: اجازه نظارت بر ساختمان‌ها و طرح‌های دولتی را در زمینه مقررات ملی ساختمان نداریم.

فرشاد امیرخانی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان از حیث مقررات ملی ساختمان در مورد ساختمان‌های عادی وظیفه نظارتی دارد اما به ساختمان‌های دولتی که می‌رسد این امکان برای ما وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مبحث 19 که مربوط به صرفه جویی در ساختمان‌هاست در 95 درصد ساختمان‌های استان تهران رعایت نمی شود.

رئیس گروه تخصصی تاسیسات مکانیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اضافه کرد: در صورتی که این مبحث رعایت شود 25 درصد مصرف انرژی درساختمانها کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت مبنا نیز در این گردهمایی گفت: مدیریت انرژی یکی از موضوعات مبتلابه کشور است که باید به آن توجه بیشتری شود.

مولایی با اشاره به اتلاف گسترده انرژی در کشور گفت: استفاده از تکنولوژی می تواند سالانه میلیاردها تومان صرفه جویی برای کشورر در بر داشته باشد.

وی تدوین برچسب انرژی ساختمان در کشور، تدوین برچسب انرژ موتورخانه، تدوین گزارش استاندارد ممیزی انرژی در بخش ساختمان و ارزیابی وضعیت مصرف انرژی ساختمانهای مسکونی ایران برای سازمان ملل متحد را از جمله پروژه های اجرا شده توسط این شرکت اعلام کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon