قاری بین المللی مصری میهمان محافل قرآنی اردبیل می‌شود

قاری بین المللی مصری میهمان محافل قرآنی اردبیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، با حضور قاری بین المللی از کشور مصر در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری محافل قرآنی با حضور قاری مصری در اردبیل اظهار کرد: محافل قرآن کریم در سطح استان به مدت سه روز و با حضور قاری بین المللی از کشور مصر، استاد "احمد شحات احمد سید"  برگزار می شود.

وی گفت: برای برگزاری مراسم و محافل باشکوه قرآنی در ماه مبارک رمضان، این اداره کل اقدام به دعوت از استاد "احمد شحات احمد سید"  قاری برجسته قرآن کریم از کشور مصر کرده است.

مشهوری نظری تصریح کرد: این قاری مصری در مدت 3 روز حضور در استان اردبیل که از تاریخ 18 تا 20 تیرماه مصادف با 11 الی 13 رمضان است، در شهرستان های اردبیل، مشکین شهر و خلخال به قرائت می پردازد و هموطنان می توانند از این مراسم معنوی و روحانی استفاده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تاریخ برگزاری محافل قرآنی با حضور این قاری مصری در شهرستان ها را به ترتیب روز چهارشنبه 18 تیرماه در شهرستان مشکین شهر، روز پنجشنبه 19 تیرماه در شهرستان اردبیل و روز جمعه 20 تیرماه در شهرستان خلخال اعلام کرد.

وی بیان کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر این محافل از عموم مردم متدین و ولایی استان اردبیل دعوت می شود تا در این مراسم حضور گسترده داشته و از برکات و فیوضات این محافل معنوی بهره لازم و کافی را ببرند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon