۴ نمایش خیابانی با موضوع مواد مخدر در نهاوند برگزار شد

4 نمایش خیابانی با موضوع مواد مخدر در نهاوند برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت هفته پیشگیری از اعتیاد در نهاوند ۴نمایش خیابانی به منظور اطلاع رسانی از آثار مخرب مصرف مواد مخدر در محلات آسیب زی نهاوند اجرا شد.

میثم مرادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار کرد: به مناسبت هفته پیشگیری از اعتیاد نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع پیشگیری از اعتیاد شامل 60 اثر برگزیده از 14 نفر از هنرمندان برجسته شهرستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

مرادی افزود: در این نمایشگاه آثار تجسمی در دو بخش طراح و نقاشی با هنرمندی الهام بازوند، مهسا پیرزادی، ندا بحیرایی، فاطمه بحیرایی، مهتاب جلالوند، اسما کیانی، آتنا شهبازی، شهلا شمس، سمیرا عباسی، فاطمه عباسی، زهراعباسی، اکرم موسیوند، سمیه نادری و معصومه کیانی در سبک های مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از 15 تیرماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به نمایش گذاشته شده است.

مرادی تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه فوق در ایام برگزاری از ساعت 8 الی 12 و 15 الی 18 به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند مراجعه کنند.

اجرای 4 نمایش خیابانی به منظور اطلاع رسانی از آثار مخرب موارد مخدر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند همچنین از برگزاری 4 نمایش خیابانی به منظور اطلاع رسانی از آثار مخرب مصرف مواد مخدر بر پیکر خانواده ها و جامعه در محلات آسیب زی شهرستان نهاوند خبر داد.

مرادی گفت: این برنامه با همکاری انجمن تئاتر و نمایش این شهرستان اجرا شده و 11 اجرای خیابانی نیز در سطح محلات شهر نهاوند و مراکز بخش های گیان و برزول این شهرستان به اجرا در می آید.

وی افزود: این نمایش ها تا کنون با موضوع مواد مخدر و در قالب طنز اجرا و از استقبال مردمی مطلوبی نیز برخوردار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند این برنامه را یک اقدام فرهنگی در راستای آگاه سازی خانواده ها برای پیشگیری از اعتیاد به مصرف مواد مخدر دانست و اظهار کرد: یکی از کارشناسان حوزه پیشگیری از مواد مخدر این شهرستان در خصوص زیان های ناشی از مصرف این مواد برای مخاطبان سخنرانی می کند.

مرادی برگزاری مسابقه هنرهای تجسمی با موضوع مواد مخدر را از دیگر برنامه های حوزه پیشگیری از مواد مخدر در این شهرستان ذکر کرد و افزود: به منظور جلب توجه افکار عمومی به اثرات مخرب مصرف مواد مخدر، یک دوره مسابقه هنرهای تجسمی در سطح شهرستان برگزار و به برگزیدگان آن جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon