کامیاران در معرفی جاذبه‌های گردشگری با مشکل مواجه است

کامیاران در معرفی جاذبه‌های گردشگری با مشکل مواجه است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فرمانداری کامیاران با اشاره به اینکه شهرستان کامیاران در معرفی جاذبه‌های گردشگری خود دچار مشکل است، گفت: معرفی جذابیت‌های طبیعی، آثار تاریخی و همچنین معرفی فرهنگ‌ها و سنت‌های بومی این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج،کریم پیری شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کامیاران اظهار کرد: ورود مسافران تابستانی به کامیاران فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‎های گردشگری این  شهرستان است.

وی با اشاره به  رشد صنعت  گردشگری در چند سال اخیر آن را نشان از سرزندگی و توسعه یافتگی جامعه دانست و گفت:گردشگری علاوه بر فواید سیاسی،اقتصادی و فرهنگی در انسجام و وحدت جوامع تاثیر بسزایی دارد.

سرپرست فرمانداری کامیاران با اشاره به آغاز فصل تابستان و سفرهای تابستانی، بر ساماندهی و ارائه خدمات لازم برای رفاه حال مسافرین تاکید و خاطر نشان کرد: شهرستان کامیاران با توجه به موقعیت ویژه ای که دارد، هر ساله پذیرای بسیاری از هموطنان است که باید در جهت رفاه حال آنان حداکثر تلاش مسئولان به کار گرفته شود و این امر مستلزم همکاری همه ادارات و نهادهای خدمات رسان با همدیگر است.

وی از تشکیل ستاد دائمی خدمات سفر در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: نتایج نظر سنجی های صورت گرفته از مسافران نوروزی و اعلام رضایت 85 درصدی آنها از ارایه خدمات سفر از نیاز به تلاش بیشتر در ارتقا سطح کیفیت خدمات حکایت دارد.

پیری با اشاره به اینکه شهرستان کامیاران در معرفی جاذبه‌های گردشگری خود دچار مشکل است، افزود: معرفی جذابیت‌های طبیعی همچون آب و هوا و طبیعت بکر، آثار تاریخی و همچنین معرفی فرهنگ‌ها و سنت‌های بومی این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری و فرمانداری ایجاد جذابیت گردشگری است، گفت: شهرداری ملزم به ساماندهی و شستشوی معابر و خیابان‌ها، سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر و پارک‌ها، ایجاد پارکینگ در سطح شهر، ایجاد فضای سبز و اجرای برنامه‌ها در راستای جذب و نگهداری مسافر است.

سرپرست فرمانداری کامیاران از مسئولان  دیگر ادارات عضو ستاد خدمات سفر هم خواست تا نسبت به رفع نقاط ضعف صنعت گردشگری در کامیاران اهتمام ورزند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کامیاران هم در این جلسه توجه ویژه دستگاه‎های عضو این ستاد به رعایت ایمن‎سازی معابر و اصلاح نقاط حادثه خیز حوزه شهرستان، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در معابر، اصلاح سیستم روشنایی معابر برون شهری و درون شهری، استقرار تیم‎های پلیس راهور در مناطق حادثه‎خیز، استقرار عوامل هلال‎احمر و فوریت‎های پزشکی و ارتقای کمی و کیفی خدمات اورژانس و بیمارستانی در راستای کاهش تلفات تصادفات رانندگی، فعال کردن امداد خودروها، بهبود وضعیت پمپ‎های بنزین و گاز درون و برون شهری را ضروری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با عملی کردن مصوبات این جلسه شرایط مناسبی برای بهره‎گیری و اسکان مسافران مهیا شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon