واکنش متعادل متقاضیان محصولات پلیمری به قیمت‌های پایه جدید

واکنش متعادل متقاضیان محصولات پلیمری به قیمت‌های پایه جدید

خبرگزاری تسنیم: میانگین افزایش قیمت محصولات پلیمری دادوستد شده در معاملات دیروز بورس کالا، ۱.۰۳ درصد بود که این امر نشان از واکنش متعادل مصرف کنندگان و متقاضیان محصولات پلیمری به قیمتهای پایه جدید در معاملات این بورس دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در جریان معاملات تالار محصولات پتروشیمی بورس کالای ایران در روزگذشته با وجود تغییر اعمال شده در نحوه محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری، 14 شرکت تولید کننده محصولات پتروشیمی محصولات خود را در گروه پلیمری عرضه کردند که از مجموع 36 کالای معامله شده، 25 کالا، معادل 70 درصد کالاهای داد و ستد شده، بدون هیچگونه تغییر در قیمت در مقایسه با قیمت پایه خرید و فروش شد.
همچنین 5 کالا با تغییر قیمت کمتر از یک درصد نسبت به قیمت پایه معامله شد و 4 محصول نیز در محدوده نوسان  قیمت یک تا 5 درصد و 2 محصول هم در سقف محدوده نوسان قیمت مجاز در مقایسه با بهای پایه، مورد معامله قرار گرفت.
بر این اساس، میانگین افزایش قیمت محصولات پلیمری دادوستد شده در معاملات روز سه شنبه 1.03 درصد بود که این امر نشان از واکنش متعادل مصرف کنندگان و متقاضیان محصولات پلیمری نسبت به قیمت های پایه جدید، در معاملات دیروز بورس کالای ایران دارد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه