بساط بانک‌های ضد اقتصاد مقاومتی را جمع کنید

بساط بانک‌های ضد اقتصاد مقاومتی را جمع کنید

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بساط بانک‌های زجرآور و ضد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جمع کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در صحن علنی مجلس ضمن انتقاد از نظام بانکی کشور اظهار داشت: دولت و مجلس با این نظام بانکی سوداگرانه، بنگاه‌دار، ضدتولید و متخلف در اجرای بند 34 قانون پولی و بانکی، بی‌تردید چنگی به دل همه ایرانیان به خصوص کارآفرینان، کارگران و بیکاران نخواهد زد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بساط بانک‌های زجرآور و ضد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جمع کنید؛ هرگونه کوتاهی خسران‌آور و زیانبار خواهد بود و ادامه این روند از سوی بانک‌ها به جای دستگیری از صنعتگران، آنان را روانه زندان‌ها می‌کند. 

نماینده مردم اردبیل در مجلس ضمن تذکر به رئیس جمهور خواستار احیای دریاچه ارومیه شد. 

پیرموذن با اشاره به خروج 80 درصد تولیدات کشاورزی استان اردبیل به صورت خام از استان گفت: متاسفانه ارزش افزوده هیچگاه به دست تولیدکنندگان نرسیده است. 

وی در پایان خطاب به دولت یادآور شد: اگر به بیکاران نرسید، جامعه اسلامی دچار مشکلات زیادی خواهد شد. 

در ادامه موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس در تذکر شفاهی طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امیدوارم آقای روحانی و وزرای دولت یازدهم بویژه وزیر کشور به تذکر رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از حذف نیروهای مؤمن و ایثارگر توجه کنند و مسئولانی که خط و خطوط سیاسی آنچنانی ندارند را حذف نکنند. 

وی با اشاره به خشک‌سالی در خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی یکی از 4 استان خشک‌سال کشور است. لذا از رئیس جمهور، وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری تقاضا دارم نسبت به تمدید و پرداخت تسهیلات خرید دام روستائیان و عشایر اقدام کنند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon